• Dansk
  • English
COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Torsdag d. 21. maj holder vi lukket grundet Kristi Himmelfartsdag.
Fredag d. 22 maj holder vi som udgangspunkt telefonerne lukket og yder begrænset mail-support. Er dit behov akut, kan du ringe og trykke 1, og vi vil forsøge at hjælpe dig så godt, vi kan. Bemærk, denne ekstra service kan være fakturabelagt.
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

We Automate Your Business

Webshop integrationer gjort let

Priser fra DKK 69 pr. måned

Spar tid på kedeligt tastearbejde

Minimer tastefejl i dit regnskab

Effektiviser din arbejdsgang

Webshop integrationer - Priser fra DKK 69 pr. måned

Vælg din webshop og se, hvad du kan integrere til.

Overfør ordrer, produkter og kunder mellem webshop og regnskab

Med en fuldautomatisk integration er din forretning altid up to date. Din webshop kan også forbindes til lager og POS.

Kom nemt i gang

En IEX integration er hurtigt sat op, og dashboardet er nemt at anvende.

IEX dashboard'et

Mindre administration. Mere overblik.

I IEX dashboard’et kan du løbende følge dine overførsler samt gensende dem efter behov, og se eventuelle grunde til eksempelvis en ordre eller et produkt ikke er overført.

Dashboard’et giver dig også mulighed for løbende at justere på indstillingerne for din integration, så du kan tilpasse integrationen til de behov, der opstår undervejs i driften af din virksomhed.

  • Dansk
  • English