integration til din indløser

PayMatch er en udvidelse til integrationen mellem webshop og regnskab. PayMatch anvendes til at matche fakturaer for webshop-salg med de tilhørende udbetalinger og gebyrer fra din indløser for at lette afstemningen.

Afstem udbetalinger i dit regnskab

PayMatch indlæser din udbetalingsrapport for kortbetalinger ind i dit regnskab. Her matches betalinger og kortgebyrer med fakturaer fra dine webshop-salg, så du blot skal godkende og bogføre for at afstemme til bank.

Realistisk overblik

Du har fuldt overblik, hvilke fakturaer du har modtaget betaling for, og om udbetalingen og gebyret er udlignet og bogført.

Udbetalinger og gebyrer

Udbetalinger og gebyrer håndteres via særskilte konti, så indtægter og udgifter bogføres for sig i regnskabet, og der er taget højde for gebyr-forskelle.

Kompatible regnskaber

Udvidelse til integrationen mellem webshop og regnskab

PayMatch-udvidelsen anvendes til at matche dine udbetalinger fra indløseren med dine salg fra webshoppen. Oprettelse og bogføring af faktura for webshop-salg, håndteres af webshop-integrationen. PayMatch er en integration til din indløser, der henter udbetalingsrapporten og posterer linjer for kortbetalinger og gebyrer i dit regnskab. Udbetalingerne matches med de tilhørende fakturaer for at lette dine opgaver med afstemning til bank.

Automatisk bogføring af faktura

Integrationen mellem din webshop og regnskabet sørger for at oprette og bogføre faktura. Der registreres også en betaling for fakturaen.

Match faktura med udbetaling

Udbetalingsrapporten fra din indløser indlæses i regnskabet. Her matches betalinger op med fakturabetalingerne og udlignes.

Afstem til bank

De oprettede posteringer for betalingerne ligger nu klar til godkendelse og bogføring. Eventuelle uregelmæssigheder håndteres via fejlkonto.

Validerede fakturaer og afstemninger

Ved bogføring af dine fakturaer sikrer systemet, at beløberne stemmer imellem ordren i din webshop og fakturaen, der oprettes i dit regnskab. Når dine udbetalinger matches med ordren sikres det, at beløberne stemmer. Hvis ikke tallene stemmer, håndteres beløbet via en fejlkonto, så du altid har overblik over uregelmæssigheder.

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Anvendes af

1000 +
tilfredse kunder

Nem installation

Bliv guidet igennem opsætning i brugervenlig platform.

Inkluderet support

Du får inkluderet support på alle abonnementstrin.

Sikker og pålidelig platform

Din data håndteres sikkert via en krypteret forbindelse.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk