Integration til Rackbeat

Synkronisér dit salg fra webshoppen med din lagerstyring i Rackbeat, så dit lager altid holdes opdateret. Overførslen af ordrer og lagerstatus foregår helt automatisk, så du sparer store mængder tid på manuelt arbejde. IEX varetager opsætningen, så du hurtigt og let kommer i gang med at automatisere dit lager.
Forbind til:WebshopRegnskab

Optimér dit workflow mellem din webshop og Rackbeat

Kom godt i gang med et enkelt og effektivt lagerflow i Rackbeat med en automatisk integration, der sikrer, at dit webshop-lager altid er i synk. Med avancerede indstillingsmuligheder får du et setup, der understøtter din forretning og kan kombineres med en integration til dit regnskab.

Ordrer

På et givent ordrestadie overføres ordren fra webshoppen til lageret for at lave lagertræk.

Ordrestatus / Fulfillment

Når ordren er afsendt, kan der sendes en opdateret ordrestatus tilbage til webshoppen.

Lagerstatus

Lager-indkøb og vedligehold af antal styres i lagersystemet, hvorfra antal sendes til webshop.

Forbind Rackbeat med din webshop

Forbind Rackbeat med din webshop

Overfør webshop-ordrer til lager for plukning, pakning og forsendelse og nedskrivning af lagerantal. Efter forsendelse sendes en opdatering af ordrestatus til webshop. Lagersystem er styrende for lagerantallet i webshoppen.

Hvordan fungerer det?
Ordrer i webshoppen overføres automatisk til behandling i dit lagersystem, når den rammer et ordrestadie, der er angivet til overførsel. Når ordren markeres som fuldført i lageret, sendes en opdateret ordrestatus til ordren i webshoppen. Ved indkøb af nye varer skal lagerantallet opdateres i lagersystemet, der er master for webshoppens lager.
ordre Ordrer

På et givent ordrestadie overføres ordren til lagersystemet, så den kan plukkes, pakkes og forsendes. Ordren trækker i lagerantallet på lageret.

lager Lager

Lagersystemet er master for webshoppens lager. Manuelle opdateringer og vedligeholdelse af lagerantal skal foregå i lagersystemet, hvorefter ændringen automatisk overføres til webshoppen.

overfoersel Fulfillment status

Når ordren er afsendt og markeret som fuldført / fulfilled sendes en ny ordrestatus til webshoppen. Ordren er nu klar til færdigbehandling ved evt. fakturering eller opkrævning.

Skjul Læs mere

Forbind Rackbeat med din webshop og dit regnskab

Opbyg et ordreflow mellem din webshop, Rackbeat og dit regnskab. Dit lagerantal er automatisk synkroniseret med din webshop, og dine webshop-ordrer overføres automatisk til regnskabet for oprettelse af faktura.

Hvordan fungerer det?
Dine salg fra webshoppen overføres automatisk til både Rackbeat, hvor der foretages et lagertræk på de solgte varer, og til dit regnskab, hvor der oprettes en faktura. Du vedligeholder dit lagerantal i Rackbeat, og lagerantallet sendes automatisk til webshoppen. Integrationen kan finjusteres til dit specifikke behov, så håndteringen af din fakturering og bogføring, og din lagerstyring altid er i sync i realtime. Dine arbejdsopgaver automatiseres i store dele, så du kan fokusere på at andre opgaver.

Skjul Læs mere

Simple og avancerede workflows

Forbind flere systemer på samme konto og opsæt avancerede flows, der matcher dine behov.

Ny ordre i webshop

En ordre modtages i webshoppen. På et givent ordrestatus, f.eks. “behandler” sendes ordren til lageret.

Lagertræk i Rackbeat

De solgte varer på webshop-ordren trækkes fra lagerantallet i Rackbeat.

Ordren til regnskabet

Ordren overføres simultant til regnskabet, hvor der oprettes en faktura.

Faktura bogføres

Betalingsbetingelse sættes på faktura. Beløbene valideres og fakturaen bogføres automatisk.

Flow mellem Rackbeat, webshop og regnskab

I dette setup er webshoppen master for varer, og Rackbeat master for lager.

Lager, webshop og regnskab

Rackbeat er master for lager og webshop er master for varer

Hvordan adskiller IEX-integrationen sig fra Rackbeats egen?

IEXRackbeat
Overførsel af ordrer til regnskab
Automatisk bogføring af faktura
Overførsel af kreditnotaer
Registrer betaling ud fra betalingsmetode i webshop
Se hele listen

Sammenligning af integrationer

IEXRackbeat
Overførsel af ordrer til regnskab
Automatisk bogføring af faktura
Overførsel af kreditnotaer
Registrer betaling ud fra betalingsmetode i webshop
Synkroniser kunder på email, telefon, én kunde mm.
Brug særskilte sync-metoder for B2C-, B2B- og EAN-kunder
Håndtering af øredifferencer
Validering af totaler før bogføring
Reserver vare på lager
Overførsel af kundekommentar
Mulighed for avancerede tilpasninger med mappings
Importér tidligere ordrer til regnskabet
Fuld log over overførselKun fejlede ordrer
Notifikationssystems og fejlrapporter
Udvidelse til afstemning af betalinger i regnskab

Understøttede webshops

IEXRackbeat
DanDomain Classic
DanDomain Webshop
Golden Planet
Magento 1
Magento 2
PrestaShop
Salecto 1
Salecto 2
ScanNet
SmartWeb
Shopify
thirty bees
Wannafind
WooCommerce

Vil du vide mere om Rackbeat?

Beregn pris på integration til Rackbeat

1. Hvilke systemer vil du forbinde? Vælg min. 2 systemer

2. Hvor mange ordrer har du per måned?

{{ formattedMonthlyOrders }}

Det får du med integrationen

  • {{ feature.name }}

{{ note.note }}

Features gælder for samtlige systemer, med enkelte undtagelser.
Kontakt os, hvis du ønsker at gennemgå funktionaliteten.

Denne kombination er lidt speciel...

Der findes ingen foreslået standard-opsætning til denne kombo, men du er meget velkommen til at kontakte os for at høre, hvad der er muligt.

Kombinationen er endnu ikke tilgængelig. Skriv dig op for at få mere information

Bestil uforpligtende tilbud

Dit abonnement

Halvårlig Månedlig
{{ formatPrice(totalPrice, 0) }} per måned
Opsætning (påkrævet) Sæt integrationen op for mig {{ formatPrice(setupPrice) }} Læs mere
Forventet levering: {{ formattedSetupDays }}
Upload CSV eller XML fil(er)
Ekskl. moms
Ekskl. moms

Kontakt os hvis du vil vide mere om denne kombination

Snak med en af vores eksperter

Hvis du har spørgsmål til vores integrationer – så skriv dine kontaktoplysninger her for en uforpligtende snak.

Ønsker du at tilføje ekstra systemer til dit eksisterende abonnement?

Du kan tilføje en eller flere ekstra Rackbeat-opkoblinger til DKK 150 pr. måned, for hver Rackbeat.
Kontakt os for tilføjelse af systemet.

Integrationen opsættes af IEX teknikere

Denne integration påkræver opsætning varetaget af en IEX tekniker. Efter bestilling åbnes en sikker formular, hvor du kan tildele den nødvendige adgang og skrive en evt. kommentar til bestillingen. Hurtigst muligt efter bestillingen vil du blive kontaktet af en tekniker, der vil aftale det videre forløb med dig.

Ofte stillede spørgsmål til Rackbeat-integrationen

Hvilken opsætning anbefales imellem Rackbeat, Visma e-conomic og en webshop?

I samarbejde med Rackbeat har IEX tilrettelagt et flow, der betragtes som “best practice” for lagerstyring og bogføring i sammenspillet med din webshop, Rackbeat og Visma e-conomic.

Artiklen findes her.

Kan der laves tilpasninger på feltniveau?

Med IEX mapping modulet kan der laves avancerede tilpasninger og filtrering på felter og indhold. Mapping modulet er en udvidelse, der anvendes til at tilpasse data-overførslen igennem IEX.

Funktionaliteten af mapping modulet opsættes af en IEX tekniker. Prisen for opsætning af mappings samt abonnement på mapping modulet er ikke inkluderet i standard-prisen for opsætning af en integration.

Har du brug for filtre eller mappings, kan du sende en beskrivelse af din ønskede opsætning til IEX via chat eller mail, hvorefter du vil få et tilbud på opsætning.

Bør jeg anvende IEX eller Rackbeats egen integration?

Du kan med fordel lade IEX varetage overførslen af ordrer fra Rackbeat til Visma e-conomic fremfor at anvende Rackbeats egen integration.

På den måde får du den fulde IEX-funktionalitet på hele overførslen, inkl. fuld log-historik på hele overførslen, notifikationer og avancerede indstillinger til, hvordan ordren skal håndteres i Visma e-conomic. Se sektionen “Hvordan adskiller IEX-integrationen sig fra Rackbeats egen?” længere oppe.

Bemærk, du får rabat på din integration, hvis du både har integration til Rackbeat og Visma e-conomic igennem IEX.
Rabatsatsen er pt. 50 kr. pr. md. svarende til halvdelen af Visma e-conomic-modulprisen.

 

Vidensbase

Læs mere om hvordan integrationen fungerer, og få mere information om hvilke funktionaliteter der tilbydes.
Gå til vidensbasen

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Anvendes af

1000 +
tilfredse kunder

Nem installation

Bliv guidet igennem opsætning i brugervenlig platform.

Inkluderet support

Du får inkluderet support på alle abonnementstrin.

Sikker og pålidelig platform

Din data håndteres sikkert via en krypteret forbindelse.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk