Integration til DdD

Optimér din daglige drift af dit butik-salg og dit webshop-salg ved at integrere dit kasseapparat fra DdD med din webshop. Dine ordrer, produkter og lagerantal synkroniseres automatisk imellem de to systemer, så du sparer store mængder tid og har styr på dit salg af varer.
Forbind til:WebshopFil-integration

Automatisk synkronisering til DdD

Optimér din daglige drift af dit butik-salg og dit webshop-salg ved at integrere dit kasseapparat fra DdD med din webshop. Dine ordrer, produkter og lagerantal synkroniseres automatisk imellem de to systemer, så du sparer store mængder tid og har styr på dit salg af varer.

Ordrer

Ordrer sendes automatisk fra webshop til POS, hvor der oprettes et salg eller en lagertransaktion.

Produkter

Nyoprettede eller opdaterede produkter overføres automatisk fra det ene system til det andet.

Lager

Synkroniser lagerantal med jævne mellemrum for at mindske risikoen for at sælge en udsolgt vare.

Forbind DdD til din webshop​

Synkroniser dit DdD-kasseapparat med din webshop

Hent produkter fra dit kasseapparat (POS) for at oprette og opdatere produkter i din webshop. Lagerantal styres i kasseapparat, der er master for webshoppens lager. Webshop-ordrer sendes til kassen for at trække i lageret.

Hvordan fungerer det?
Når der sker et salg i din fysiske butik, nedskrives lagerantallet automatisk i din webshop. Omvendt trækker ordrer fra webshoppen også i lageret i butikken, hvilket minimerer risikoen for at sælge samme vare begge steder samtidigt. Oprettes der nye produkter i kasseapparatet, eller opdateres et produkt, vil denne ændring automatisk afspejle sig i webshoppen.
ordre Ordrer

Når webshop-ordren når til et givent ordrestadie overføres ordren til POS-systemet. Her oprettes et salg, der trækker i lageret, eller blot en lagertransaktion, afhængigt af POS-systemets muligheder.

salg Produkter

Produkter overføres typisk fra POS til webshop. Indstillingerne for, hvordan produkter oprettes og opdateres opsættes til dit behov. Nogle POS-systemer muliggør produktoverførsel fra webshop til POS.

lager Lager

POS er master for lager. Lagerændringer i POS overskriver lagerantal i webshop. Webshop-ordrer trækker i lagerantallet i kasseapparatet. Som standard synkroniseres lagerændringer hvert 5. minut.

Skjul Læs mere

Tilgængelige flows til DdD

I dette setup er POS-systemet master for varer og lager.

Flow 1a

POS er master for webshoppens lager og varer

Beregn pris på integration til DdD

1. Hvilke systemer vil du forbinde? Vælg min. 2 systemer

2. Hvor mange ordrer har du per måned?

{{ formattedMonthlyOrders }}

Det får du med integrationen

  • {{ feature.name }}

{{ note.note }}

Features gælder for samtlige systemer, med enkelte undtagelser.
Kontakt os, hvis du ønsker at gennemgå funktionaliteten.

Denne kombination er lidt speciel...

Der findes ingen foreslået standard-opsætning til denne kombo, men du er meget velkommen til at kontakte os for at høre, hvad der er muligt.

Kombinationen er endnu ikke tilgængelig. Skriv dig op for at få mere information

Bestil uforpligtende tilbud

Dit abonnement

Halvårlig Månedlig
{{ formatPrice(totalPrice, 0) }} per måned
Opsætning (påkrævet) Sæt integrationen op for mig {{ formatPrice(setupPrice) }} Læs mere
Forventet levering: {{ formattedSetupDays }}
Upload CSV eller XML fil(er)
Ekskl. moms
Ekskl. moms

Kontakt os hvis du vil vide mere om denne kombination

Snak med en af vores eksperter

Hvis du har spørgsmål til vores integrationer – så skriv dine kontaktoplysninger her for en uforpligtende snak.

Ønsker du at tilføje ekstra systemer til dit eksisterende abonnement?

Du kan tilføje en eller flere ekstra DdD-opkoblinger til DKK 250 pr. måned, for hver DdD.
Kontakt os for tilføjelse af systemet.

Integrationen opsættes af IEX teknikere

Denne integration påkræver opsætning varetaget af en IEX tekniker. Efter bestilling åbnes en sikker formular, hvor du kan tildele den nødvendige adgang og skrive en evt. kommentar til bestillingen. Hurtigst muligt efter bestillingen vil du blive kontaktet af en tekniker, der vil aftale det videre forløb med dig.

Ofte stillede spørgsmål til DdD-integrationen

Hvordan håndteres produkter, varenumre og kategorier imellem webshop og POS?

Hvordan integration håndterer inddelingen af produkter i kategorier, og hvordan varenumre håndteres imellem webshoppen og dit kasseapparat, aftales med IEX teknikeren, der varetager opsætningen. Her vil det blive afklaret, hvad der kan lade sig gøre i dit specifikke setup med den valgte kombination af systemer.

Hvordan kobles der op til DdD, og får jeg rabat på API-nøglen hos DdD?

Opkoblingen til DdD foregår via en API-nøgle, hvorigennem al forbindelse til DdD håndteres. Nøglen skal bestilles hos DdD, og prisen for dette er ikke omfattet af oprettelsen eller abonnementet hos IEX.

Med en DdD POS-integration fra IEX får du rabat på din API-adgang til DdD Retails API. En API-nøgle fra DdD koster normalt 9.900 DKK for nye kunder, men du får den for 4.900 DKK gennem IEX’ koncernnøgle.

Vidensbase

Læs mere om hvordan integrationen fungerer, og få mere information om hvilke funktionaliteter der tilbydes.
Gå til vidensbasen

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Anvendes af

1000 +
tilfredse kunder

Nem installation

Bliv guidet igennem opsætning i brugervenlig platform.

Inkluderet support

Du får inkluderet support på alle abonnementstrin.

Sikker og pålidelig platform

Din data håndteres sikkert via en krypteret forbindelse.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk