• Dansk
  • English
COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Bogholderiet er ferielukket i uge 30-31. Henvendelser modtages på billing@iex.dk
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

We Automate Your Business

Integration til dit POS-system (kasseapparat)

Priser fra DKK 249 pr. måned + Oprettelse

Spar tid på kedeligt tastearbejde

Minimer tastefejl i dit regnskab

Effektiviser din arbejdsgang

Integrer dit POS-system - Priser fra DKK 249 pr. måned + Oprettelse

Vælg dit POS-system og se, hvad du kan integrere til.

Fleksible integrationer mellem din webshop, dit regnskab og dit POS-system

Få fuld kontrol over overførslen af salg, varer, ordrer, lagerantal og lagertræk.

Kom nemt i gang

En IEX integrationen er hurtigt sat op, og dashboardet er nemt at anvende.

IEX dashboard'et

Mindre administration. Mere overblik.

I IEX dashboard’et kan du løbende følge dine overførsler samt gensende dem efter behov, og se eventuelle grunde til eksempelvis en ordre eller et produkt ikke er overført.

Dashboard’et giver dig også mulighed for løbende at justere på indstillingerne for din integration, så du kan tilpasse integrationen til de behov, der opstår undervejs i driften af din virksomhed.

  • Dansk
  • English