• da
  • en
COVID-19: IEX følger myndighedernes anbefalinger og lukker fælleskontoret til og med d. 13. april.

Vi arbejder hjemmefra og bestræber os på en uforstyrret drift af systemer og support.

Vores telefoner er åbne, men kontakt os så vidt muligt via chatboks eller mail for at lette sagsbehandlingen.

COVID-19: IEX følger myndighedernes anbefaling om lukning af kontor. Til og med d. 13. april arbejder vi fra hjemmearbejdspladser, men bestræber os på en uforstyrret drift af systemer og support.

Vores telefoner er åbne, men kontakt os så vidt muligt via chatboks og mails for at lette sagsbehandlingen.

Vi bestræber os på at svare indenfor 48 timer.

Drejer det sig om et support-spørgsmål, må du meget gerne notere eksempler på ordrenumre for at lette sagsbehandlingen og ekspeditionstiden.

Salg (tast 1):
Hverdage kl. 9-16 (fredag til 15.30)

Support (tast 2):
Hverdage fra kl. 9-11 og kl. 13-15

Bogholderi (tast 3):
Hverdage kl. 10-14

Din leverandør af integration

IEX er klar til at hjælpe din virksomhed skridtet videre med dine integrationsbehov. Står du overfor et integrationsprojekt så tøv ikke med at kontakte os. IEX servicen kan helt sikkert anvendes til at integrere netop din platform.

Du kan også altid kontakte os for et uforpligtende tilbud på din integrationsopgave.

Åbningstider

Når du har spørgsmål, er vi klar til at hjælpe dig på både mail, chat eller telefon. Telefonen er åben hverdage mellem 8-16, og supporten er åben hverdage mellem 9-11 og 13-15. Du kan altid sende os en mail. Telefonen holder lukket på helligdage.

Vi tager din forretning seriøst

Telefon
(+45) 3222 4344
E-mail
support@iex.dk / sales@iex.dk
Adresse

IEX ApS
Herstedvang 7A, 2.th.
2620 Albertslund
CVR nr. 35527710

Send en besked eller forespørgsel

  • da
  • en