Integration til Nets Easy

Indlæs dine udbetalinger og gebyrer fra Nets Easy direkte i dit regnskab. Udbetalingen kan håndteres i puljer eller på linjeniveau. I kombination med en webshop-integration, kan du udvide med Paymatch-løsningen, der matcher dine udbetalinger med de tilhørende fakturaer og sparer dig for store mængder manuelt arbejde.
Forbind til:Regnskab

Indlæs udbetalinger fra Nets Easy i dit regnskab

Få et realistisk overblik over dine udbetalinger og gebyrer med en integration til din indløser. Dine rapporter fra Nets Easy indlæses i dit regnskab, hvor udbetalinger og gebyrer posteres. Du får et realistisk overblik over dine udbetalinger og sparer en masse tid.

Automatisk løsning

Indlæs dine udbetalinger og gebyrer fra din indløser direkte i dit regnskab.

Hold styr på dine udbetalinger

Indlæs udbetalinger i samlet pulje eller split ud i udspecificerede betalingslinjer

Håndter gebyrer for sig

Kortgebyrer håndteres særskilt via egen konto, så du slipper for at beregne gebyrer selv

Nets Easy-udvidelse til integration mellem regnskab og webshop

Integration mellem Nets Easy og regnskab

Indlæs dine udbetalinger og gebyrer fra din indløser direkte i dit regnskab. Udbetalingen kan håndteres i puljer eller på linjeniveau.

Hvordan fungerer det?
Hver gang din indløser genererer en udbetalingsrapport indlæses denne automatisk i dit regnskab. Udbetalinger kan indlæses på linieniveau eller i en samlet pulje for rapporten. Kortgebyrer håndteres via en særskilt konto, så du slipper for at skulle beregne de gebyrer, der er trukket.

Skjul Læs mere

Udvid med Paymatch imellem Nets Easy, webshop og regnskab​

Indlæs udbetalinger og gebyrer fra indløser og udlign med fakturabetalinger. Udbetalinger, gebyrer og eventuelle differencer klargøres for en nem og hurtig bankafstemning.

Hvordan fungerer det?
PayMatch indlæser dine rapporter fra indløseren i dit regnskab. Her posteres linjer for udbetalinger og gebyrer og udlignes med de fakturabetalinger. Differencer føres ind på en særskilt konto, så det er let at holde overblikket og finde årsagen til differencen. Dermed ligger dine udbetalinger, gebyrer og evt. differencer klar til udligning og afstemning med banken.

Faktura

Ordrer hentes automatisk fra webshoppen for at oprette en faktura i regnskabet, der indeholder kundedata og ordrelinjer. Integrationen validerer beløb på faktura og bogfører automatisk.

Læs mere om PayMatch

Betaling

Fakturaen registreres som betalt. Hvilken betalingsbetingelse der anvendes, styres af betalingsmetoden i webshoppen. Betalingsbetingelsen overfører betalingen til en tilgodehavende-konto eller -kunde.

Læs mere om PayMatch

Tilgodehavende

Det tilgodehavende beløb håndteres via en kunde eller konto, der er tilegnet den specifikke indløser. Udbetalinger og gebyrer udlignes med denne konto.

Læs mere om PayMatch

Udbetaling

Alt håndteres via en kassekladde, dedikeret til indløseren, hvori udbetalinger, gebyrer og fakturabetalinger posteres og matches. Kortgebyrer håndteres via en udgiftskonto til formålet.

Læs mere om PayMatch

Differencer

Opstår der differencer, eller er der udbetalinger, der ikke kan matches til en fakturabetaling, håndteres dette via en fejlkonto. Denne konto skal gennemgåes løbende for at finde og fejlrette årsag til difference.

Læs mere om PayMatch

Afstem til bank

Regnskabet er nu klar til, at du kan afstemme den samlede udbetaling med banken og færdiggøre eventuelle åbne posteringer.

Læs mere om PayMatch

Skjul Læs mere

Match udbetalinger og gebyrer med dit salg Udvid med Paymatch

De udspecificerede linjer fra din udbetalingsrapport matches med fakturaerne for dine webshop-ordrer.

Betaling i webshop

En ordre betales i webshoppen. Ordrenummeret eller transaktions-ID’et føres med på fakturaen til regnskabet.

Faktura bogføres

Fakturaen markeres som betal. Totalen føres over som et tilgodehavende på en konto for din indløser.

Udbetalinger matches

Udbetalinger fra din indløser matches med den tilknyttede faktura, og det tilgodehavende beløb udlignes.

Klar til afstemning

Udbetalinger, gebyrer og eventuelle differencer ligger klar i kassekladden til at blive afstemt til banken.

Beregn pris på integration til Nets Easy

1. Hvilke systemer vil du forbinde? Vælg min. 2 systemer

2. Hvor mange ordrer har du per måned?

{{ formattedMonthlyOrders }}

Det får du med integrationen

  • {{ feature.name }}

{{ note.note }}

Features gælder for samtlige systemer, med enkelte undtagelser.
Kontakt os, hvis du ønsker at gennemgå funktionaliteten.

Denne kombination er lidt speciel...

Der findes ingen foreslået standard-opsætning til denne kombo, men du er meget velkommen til at kontakte os for at høre, hvad der er muligt.

Kombinationen er endnu ikke tilgængelig. Skriv dig op for at få mere information

Bestil uforpligtende tilbud

Dit abonnement

Halvårlig Månedlig
{{ formatPrice(totalPrice, 0) }} per måned
Opsætning (påkrævet) Sæt integrationen op for mig {{ formatPrice(setupPrice) }}
Læs mere
Upload CSV eller XML fil(er)
Ekskl. moms
Ekskl. moms

Kontakt os hvis du vil vide mere om denne kombination

Snak med en af vores eksperter

Hvis du har spørgsmål til vores integrationer – så skriv dine kontaktoplysninger her for en uforpligtende snak.

Kampagnetilbud!

Gældende vilkår for kampagne

Gældende vilkår for kampagne: Oktober 2023

Rabatkoden er gyldig i hele oktober 2023.

Rabatten gælder udelukkende for opsætning af integrationer, der indeholder følgende systemer:
Regnskab: Billy, Dinero, e-conomic.
Webshop: DanDomain Webshop, Magento 2, PrestaShop, ScanNet, SmartWeb, Shopify, Wannafind, WooCommerce.
Indløser: Clearhaus, MyNets, Nets Easy, Shopify Payments, Stripe.

  • Rabatten kan ikke bruges for gratis opsætning på en delmængde på en integration, der indeholder andre systemer.
  • Rabatten inkluderer ikke opsætning af Paymatch-udvidelsen til indløsere.
  • Rabatten gælder kun for nye bestillinger og kan ikke modregnes på en igangværende bestilling.
  • Rabatten gælder kun for opsætninger, der er mulige indenfor standard-funktionaliteterne i produktet.
  • Rabatten gælder ikke for opsætning af mappings, filtre eller for udviklingsopgaver.

Ønsker du at tilføje ekstra systemer til dit eksisterende abonnement?

Du kan tilføje en eller flere ekstra Nets Easy-opkoblinger til DKK 30 pr. måned, for hver Nets Easy.
Kontakt os for tilføjelse af systemet.

Sæt selv op eller tilkøb opsætning af IEX

Du kan selv sætte de fleste integrationer op til dette system, såfremt der påkræves opsætning på det andet system, du vil forbinde til. I prisberegneren fremgår det, om opsætning er påkrævet eller ej. Ved egen opsætning vil du finde vejledning til oprettelse af forbindelse, samt beskrivelser af indstillinger i platformen. Tilkøb af opsætning kan foretages allerede ved bestilling eller senere i forløbet, hvis behovet opstår. I så fald overtager IEX teknikere opsætningen og hjælper dig med at komme i mål ud fra dine ønsker.

Ofte stillede spørgsmål til Nets Easy-integrationen

Kan der laves tilpasninger på feltniveau?

Med IEX mapping modulet kan der laves avancerede tilpasninger og filtrering på felter og indhold. Mapping modulet er en udvidelse, der anvendes til at tilpasse data-overførslen igennem IEX.

Funktionaliteten af mapping modulet opsættes af en IEX tekniker. Prisen for opsætning af mappings samt abonnement på mapping modulet er ikke inkluderet i standard-prisen for opsætning af en integration.

Har du brug for filtre eller mappings, kan du sende en beskrivelse af din ønskede opsætning til IEX via chat eller mail, hvorefter du vil få et tilbud på opsætning.

Hvordan forbereder jeg mit regnskab til Nets Easy?

Vi har samlet en artikel, der beskriver, hvilke forberedelser der er nødvendige for at klargøre dit regnskab til Nets Easy PayMatch.

Gå til artikel: Forberedelser til Nets Easy PayMatch

Vidensbase

Læs mere om hvordan integrationen fungerer, og få mere information om hvilke funktionaliteter der tilbydes.
Gå til vidensbasen

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Anvendes af

1000 +
tilfredse kunder

Nem installation

Bliv guidet igennem opsætning i brugervenlig platform.

Inkluderet support

Du får inkluderet support på alle abonnementstrin.

Sikker og pålidelig platform

Din data håndteres sikkert via en krypteret forbindelse.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk