Integrationer til dit abonnementssystem

Automatisk overførsel af abonnementsfornyelser til dit regnskab for oprettelse af faktura med mulighed for registrering af betaling.

Integration mellem abonnementssystem og regnskab

Automatisk overførsel af abonnementsfornyelser til dit regnskab. Der oprettes en faktura for hver gang, der foretages en ny opkrævning i abonnementssystemet. Du kan selv indstille, hvilket betalingsstadie abonnementsfornyelsen overføres på, og hvordan den oprettede faktura håndteres i regnskabet.

Abonnementsfornyelse

Når et abonnement fornyes, oprettes en faktura eller fakturakladde med alle ordrelinjer og kundens data på fakturaen.

Bogfør og registrer betaling

Fakturaen kan sættes til automatisk at blive bogført og registreres som betalt med en betingelse, der er styret af betalingsmetoden.

Synkroniser kunder

Du kan selv indstille, hvordan kunder skal oprettes og opdateres i regnskabet, og hvilket felt de skal matches på imellem systemerne.

Abonnementsfornyelser

Opret og bogfør fakturaer

Dine abonnementsfornyelser sendes automatisk til regnskabet, hvor der oprettes en faktura. Du kan selv indstille, om fakturaen skal bogføres automatisk.

Betalingsregistrering

Registrer faktura som betalt

Du kan indstille integrationen til at anvende en specifik betalingsbetingelse, der er styret af betalingsmetoden fra abonnementssystemet. Du kan f.eks. registrere en kortbetaling på forudbetalte fakturaer og sætte en betalingsfrist på ubetalte fakturaer/abonnementsfornyelser.

Fakturamail

Udsend mail med faktura

Indstil systemet til automatisk at sende en mail ud med vedhæftet faktura, efter at fakturaen bogføres i regnskabet.

Kunder

Synkroniser kunder

Dine abonnementskunder oprettes og synkroniseres automatisk i regnskabet. Du kan indstille, hvordan dine kunder skal håndteres, hvilket felt kunderne skal identificeres på, samt opsætte særskilte indstillinger for B2C-, B2B- og EAN-kunder.

Kreditnotaer

Opret kreditnotaer

Krediteres en abonnementsfornyelse fra abonnementssystemet, kan integrationen opsættes til ligeledes at kreditere den bogførte faktura i regnskabet.

Fuldt overblik over din bogføring

Når der oprettes en faktura i regnskabet, validerer systemet om beløberne stemmer imellem faktura og abonnementsfornyelse, før der sker en bogføring. Du får en fuld logvisning af alle overførsler og handlinger, så du kan holde overblik, og hvis der skulle opstå en fejl, vil notifikationssystemet sende dig en fejlrapport.

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Anvendes af

1000 +
tilfredse kunder

Nem installation

Du kan selv sætte de fleste integrationer op i den letanvendelige platform, der er udviklet med ikke-tekniske brugere for øje.

Inkluderet support

IEX er en abonnementsløsning med inkluderet support på alle produkter.

Sikker og pålidelig platform

Nyoprettede produkter i kasseapparat, oprettes automatisk i webshop.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk