Integration til EasyPOS

En automatisk integration mellem EasyPOS og din webshop sørger for, at dit lager og dine produkter er synkroniseret mellem webshop og butik. Salg fra webshoppen og lagerantal fra kassen synkroniseres med jævne mellemrum, hvilket minimerer risikoen for, at en vare bliver solgt i webshop og butik samtidigt.
Forbind til:WebshopFil-integration

Automatisk synkronisering til EasyPOS

Optimér din daglige drift af dit butik-salg og dit webshop-salg ved at integrere dit kasseapparat fra EasyPOS med din webshop. Dine ordrer, produkter og lagerantal synkroniseres automatisk imellem de to systemer, så du sparer store mængder tid og har styr på dit salg af varer.

Ordrer

Ordrer sendes automatisk fra webshop til POS, hvor der oprettes et salg eller en lagertransaktion.

Produkter

Nyoprettede eller opdaterede produkter overføres automatisk fra det ene system til det andet.

Lager

Synkroniser lagerantal med jævne mellemrum for at mindske risikoen for at sælge en udsolgt vare.

Forbind EasyPOS til din webshop

Synkroniser dit EasyPOS-kasseapparat med din webshop

Opret og opdater produkter fra dit kasseapparat (POS) eller din webshop, så produkter synkroniseres til det andet system. Lagerantal styres i kasseapparat, der er master for webshoppens lager. Webshop-ordrer sendes til kassen for at trække i lageret.

Hvordan fungerer det?
Når der sker et salg i din fysiske butik, nedskrives lagerantallet automatisk i din webshop. Omvendt trækker ordrer fra webshoppen også i lageret i butikken, hvilket minimerer risikoen for at sælge samme vare begge steder samtidigt. Oprettes der nye produkter, eller opdateres et produkt, vil denne ændring automatisk afspejle sig i det andet forbundne system.

ordre Ordrer

Når webshop-ordren når til et givent ordrestadie overføres ordren til POS-systemet. Her oprettes et salg, der trækker i lageret, eller blot en lagertransaktion, afhængigt af POS-systemets muligheder.

salg Produkter

Produkter overføres typisk fra POS til webshop, men kan også overføres fra webshop til POS. Indstillingerne for, hvordan produkter oprettes og opdateres opsættes til dit behov.

lager Lager

POS er master for lager. Lagerændringer i POS overskriver lagerantal i webshop. Webshop-ordrer trækker i lagerantallet i kasseapparatet. Som standard synkroniseres lagerændringer hvert 5. minut.

Skjul Læs mere

Tilgængelige flows til EasyPOS

I dette setup er POS-systemet master for varer og lager.

I dette setup er webshoppen master for varer og POS-systemet er master for lager. 

Flow 1a

POS er master for webshoppens lager og varer

Flow 1b

POS er master for lager, webshop er master for varer

Beregn pris på integration til EasyPOS

1. Hvilke systemer vil du forbinde? Vælg min. 2 systemer

2. Hvor mange ordrer har du per måned?

{{ formattedMonthlyOrders }}

Det får du med integrationen

  • {{ feature.name }}

{{ note.note }}

Features gælder for samtlige systemer, med enkelte undtagelser.
Kontakt os, hvis du ønsker at gennemgå funktionaliteten.

Denne kombination er lidt speciel...

Der findes ingen foreslået standard-opsætning til denne kombo, men du er meget velkommen til at kontakte os for at høre, hvad der er muligt.

Kombinationen er endnu ikke tilgængelig. Skriv dig op for at få mere information

Bestil uforpligtende tilbud

Dit abonnement

Halvårlig Månedlig
{{ formatPrice(totalPrice, 0) }} per måned
Opsætning (påkrævet) Sæt integrationen op for mig {{ formatPrice(setupPrice) }} Læs mere
Forventet levering: {{ formattedSetupDays }}
Upload CSV eller XML fil(er)
Ekskl. moms
Ekskl. moms

Kontakt os hvis du vil vide mere om denne kombination

Snak med en af vores eksperter

Hvis du har spørgsmål til vores integrationer – så skriv dine kontaktoplysninger her for en uforpligtende snak.

Ønsker du at tilføje ekstra systemer til dit eksisterende abonnement?

Du kan tilføje en eller flere ekstra EasyPOS-opkoblinger til DKK 150 pr. måned, for hver EasyPOS.
Kontakt os for tilføjelse af systemet.

Integrationen opsættes af IEX teknikere

Denne integration påkræver opsætning varetaget af en IEX tekniker. Efter bestilling åbnes en sikker formular, hvor du kan tildele den nødvendige adgang og skrive en evt. kommentar til bestillingen. Hurtigst muligt efter bestillingen vil du blive kontaktet af en tekniker, der vil aftale det videre forløb med dig.

Ofte stillede spørgsmål til EasyPOS-integrationen

Hvordan håndteres produkter, varenumre og kategorier imellem webshop og POS?

Hvordan integration håndterer inddelingen af produkter i kategorier, og hvordan varenumre håndteres imellem webshoppen og dit kasseapparat, aftales med IEX teknikeren, der varetager opsætningen. Her vil det blive afklaret, hvad der kan lade sig gøre i dit specifikke setup med den valgte kombination af systemer.

Vidensbase

Læs mere om hvordan integrationen fungerer, og få mere information om hvilke funktionaliteter der tilbydes.
Gå til vidensbasen

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Anvendes af

1000 +
tilfredse kunder

Nem installation

Bliv guidet igennem opsætning i brugervenlig platform.

Inkluderet support

Du får inkluderet support på alle abonnementstrin.

Sikker og pålidelig platform

Din data håndteres sikkert via en krypteret forbindelse.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk