Integrationer til dit lager

Fuldautomatisk dataoverførsel mellem dit lager og din webshop for automatisk ordreoverførsel og -opdatering, samt lagersynkronisering.

Forbind din webshop med dit lagersystem

Opret forbindelse mellem din webshop og dit lagersystem for automatisk håndtering af overførslen af ordrer. Når en ordre modtages i webshoppen sendes den automatisk til dit lager, hvor den kan behandles. Efter pakning og forsendelse opdateres sendes en ny ordrestatus automatisk til webshoppen, så ordren kan færdiggøres. Automatiseringen letter din arbejdsproces med webshop-ordrer og minimerer risikoen for fejlhåndtering.

Ordredata

Du angiver selv, hvilket ordrestadie i webshoppen, hvorpå ordren skal sendes lagersystemet. Her oprettes ordren med alle varelinjer til plukning.

Lagerstatus

Føres der flere varer på lager i lagersystemet, afspejles dette automatisk i webshoppen. Webshop-salg trækker fra lagerantallet på lageret.

Fulfillment status

Når ordren er pakket og afsendt opdateres ordrestadiet i webshoppen. Ordren kan nu afsluttes, f.eks. ved automatisk fakturaoprettelse.

Faktura

Opret og bogfør faktura efter forsendelse

Har du et regnskabsmodul tilføjet på integrationen, kan du opsætte, at webshop-ordren automatisk sendes til regnskabet, hvor der oprettes en faktura, efter at den er markeret som fulfilled i lagersystemet.

Komplet overblik over lageroverførsel

Der registreres en fuld log over alle overførsler ind og ud af lageret, så du kan se al data, der er flyttet imellem dine systemer. Skulle der opstå en fejl, vil du blive gjort opmærksom på det af notifikationssystemet, der tilsender status- og fejlrapporter ud fra dine indstillinger.

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Anvendes af

1000 +
tilfredse kunder

Nem installation

Du kan selv sætte de fleste integrationer op i den letanvendelige platform, der er udviklet med ikke-tekniske brugere for øje.

Inkluderet support

IEX er en abonnementsløsning med inkluderet support på alle produkter.

Sikker og pålidelig platform

Nyoprettede produkter i kasseapparat, oprettes automatisk i webshop.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk