Integration til Ackro

Synkronisér dit webshop-salg med dit lager i Ackro, så din ordre- og lager-styring foregår helt automatisk. Når en ordre lander i din webshop, sendes den til behandling på lageret, hvor varerne skal plukkes, pakkes og forsendes. Ordre- og lagerstatus sendes automatisk tilbage til webshoppen for et optimalt workflow.
Forbind til:WebshopFil-integration

Optimér dit workflow mellem webshop og Ackro

Automatiser dine opgave med drift og vedligehold af dit webshopsalg med en integration, der sender ordrer direkte til Ackro. Integrationen opsættes til dit behov, så du får et setup der understøtter din forretning og skaber et optimalt workflow, der sparer dig store mængder tid.

Ordrer

På et givent ordrestadie overføres ordren fra webshoppen til lageret, klar til pluk og pakning.

Ordrestatus / Fulfillment

Når ordren er afsendt, kan der sendes en opdateret ordrestatus tilbage til webshoppen.

Lagerstatus

Lager-indkøb og vedligehold af antal styres i lagersystemet, hvorfra antal sendes til webshop.

Forbind Ackro med webshop​​

Forbind Ackro med din webshop

Overfør webshop-ordrer til lager for plukning, pakning og forsendelse og nedskrivning af lagerantal. Efter forsendelse sendes en opdatering af ordrestatus til webshop. Lagersystem er styrende for lagerantallet i webshoppen.

Hvordan fungerer det?
Ordrer i webshoppen overføres automatisk til behandling i dit lagersystem, når den rammer et ordrestadie, der er angivet til overførsel. Når ordren markeres som fuldført i lageret, sendes en opdateret ordrestatus til ordren i webshoppen. Ved indkøb af nye varer skal lagerantallet opdateres i lagersystemet, der er master for webshoppens lager.
Ordrer

På et givent ordrestadie overføres ordren til lagersystemet, så den kan plukkes, pakkes og forsendes. Ordren trækker i lagerantallet på lageret.

Lager

Lagersystemet er master for webshoppens lager. Manuelle opdateringer og vedligeholdelse af lagerantal skal foregå i lagersystemet, hvorefter ændringen automatisk overføres til webshoppen.

Fulfillment status

Når ordren er afsendt og markeret som fuldført / fulfilled sendes en ny ordrestatus til webshoppen. Ordren er nu klar til færdigbehandling ved evt. fakturering eller opkrævning.

Skjul Læs mere

Simple og avancerede workflows

Forbind flere systemer på samme konto og opsæt avancerede flows, der matcher dine behov.

Ny ordre i webshop

En ordre modtages i webshoppen. På et givent ordrestatus, f.eks. “behandler” sendes ordren til lageret.

Forsendelse fra lager

Varerne forsendes fra lageret, og der trækkes i lagerantallet. En “fulfillment status” sendes til webshoppen.

Ordre afsluttes

Ordren markeres som fuldført i webshoppen, og ordrebeløbet hæves fra kunden. (Hævningen styres af betalingsgateway)

Faktura bogføres

Ordren sendes til regnskabet, hvor der oprettes en faktura. Beløbene valideres og fakturaen bogføres.

Beregn pris på integration til Ackro

Vælg en kombination af moduler for at beregne pris

Integrationen opsættes af IEX teknikere

Denne integration påkræver opsætning varetaget af en IEX tekniker. Efter bestilling åbnes en sikker formular, hvor du kan tildele den nødvendige adgang og skrive en evt. kommentar til bestillingen. Hurtigst muligt efter bestillingen vil du blive kontaktet af en tekniker, der vil aftale det videre forløb med dig.

Ofte stillede spørgsmål til Ackro-integrationen

Med IEX mapping modulet kan der laves avancerede tilpasninger og filtrering på felter og indhold. Mapping modulet er en udvidelse, der anvendes til at tilpasse data-overførslen igennem IEX.

Funktionaliteten af mapping modulet opsættes af en IEX tekniker. Prisen for opsætning af mappings samt abonnement på mapping modulet er ikke inkluderet i standard-prisen for opsætning af en integration.

Har du brug for filtre eller mappings, kan du sende en beskrivelse af din ønskede opsætning til IEX via chat eller mail, hvorefter du vil få et tilbud på opsætning.

Vidensbase

Læs mere om hvordan integrationen fungerer, og få mere information om hvilke funktionaliteter der tilbydes.
Gå til vidensbasen

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Anvendes af

1000 +
tilfredse kunder

Nem installation

Bliv guidet igennem opsætning i brugervenlig platform.

Inkluderet support

Du får inkluderet support på alle abonnementstrin.

Sikker og pålidelig platform

Din data håndteres sikkert via en krypteret forbindelse.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk