IEX update – Nye integrationer, Skift til Rackbeat, Kontorflytning og andre opdateringer

Vi håber, I har haft en fantastisk start på denne travle sæson, hvor Black Week og julesalget er lige rundt om hjørnet. Hos IEX er vi midt i en periode med intens aktivitet, og vi glæder os til at dele de seneste opdateringer med jer.

Læs videre for at få et indblik i vores seneste initiativer, herunder en forbedret brugervenlighed, implementeringen af nye systemer, og ikke mindst vores forestående kontorflytning.

Lukning af e-conomics lager og skift til Rackbeat

For en stor del af vores kunder er lagerstyring afgørende for forretningen, og vi forstår vigtigheden af, at det kører ubesværet. Den forestående lukning af e-conomics lagermodul betyder, at vores supportteam har sat høj prioritet på at assistere med konverteringer til Rackbeat.

Derfor har vi påtaget os en stor opgave med at kontakte alle berørte kunder direkte for at planlægge og koordinere en gnidningsfri overgang, der opfylder deres behov.

Hvis du er e-conomic-kunde og skifter til at bruge Rackbeat-lageret, men endnu ikke har igangsat ændringerne på integrationen, bedes du kontakte os hurtigst muligt.

Nye systemer på vej

Vi har spændende nye lanceringer på vej til slutningen af året og primo 2024.

En meget efterspurgt integration i form af opkobling til Microsoft Dynamics Business Central 365 er vi lige om hjørnet med. Vi har udviklet, testet, taget alle certificeringer og forventer at være klar til at igangsætte pilotkunder i starten af 2024.

Dertil har vi også udvidet sortimentet med integration til Business Central online fra Inventio.IT, som er tilgængelig allerede nu.

Tripletex nu er tilgængelig som en hyldevare. Dette er resultatet af en effektiv samarbejdsproces med mystore.no og Chargebee, og vi er begejstrede bringe denne regnskabsintegration til markedet. Integrationen falder godt i hak med vores systemportefølje, og vi er sikre på at den vil imødekomme behovene hos vores nordiske kunder.

Vi har en spændende ny webshop-platform i Bemakers, der er målrettet alkohol-producenter og mikrobryggerier for at skabe en samlet platform til salg og distribuering af deres produkter. Hertil udvikler vi en regnskabsintegration for automatisk bogføring af salget. Forventet levering er i slutningen af 2023.

Dynaccount er et relativt nyt, men meget udbygget regnskabssystem, hvortil integrationen bliver tilgængelig i starten af 2024. Der har været stor tilslutning i pre-signups, så vi er spændte på at se, hvad det fører med sig.

Flytning af kontor

Vi udvider vores mandskab og tager nu det næste skridt i vores rejse ved at flytte ind i større og mere moderne omgivelser, der bedre imødekommer vores stigende behov.

Vores nye kontor er ikke bare en adresseændring; det er et stort skridt fremad, hvor vi vil gentænke vores brug af lokaler og samarbejdsværktøjer. Vi har fundet et lækkert nyt sted kun 300 meter nede ad vejen, og vi kan næsten ikke vente med at tage jer med på denne spændende rejse. De nye rammer giver os ikke kun mere plads, men også mulighed for at skabe et endnu bedre arbejdsmiljø og facilitere vores samarbejde.

Vi begynder flytningen i starten af december, og ser frem til at dele billeder og indblik i vores nye kontor med jer, så I kan følge med i, hvordan vi skaber et inspirerende sted for vores team.

Udvikling i platform

Vi er stolte af den seneste tids udvikling på vores platform, hvor vi har knoklet for at gøre vores produkter og services endnu bedre. Vores dedikerede team har arbejdet hårdt på at implementere en række nye funktioner, der både gør opsætningen lettere for nye brugere og forbedrer den generelle funktionalitet af vores integrationer.

Dertil har vi udviklet en lang række “usynlige” features, der måske ikke stjæler rampelyset, men er fundamentale for at optimere din brugeroplevelse. Det drejer sig blandt andet om avanceret kø-styring, optimeret log performance og en hel række opdateringer, der arbejder i kulissen for at sikre, at dine data håndteres optimalt og at overførslen sker så gnidningsfrit som muligt.