Integration tilBillwerk+ (Reepay)

Overfør automatisk dine abonnementsfornyelser fra Billwerk+ til dit regnskab. Der oprettes en faktura for hver fornyelse, og kunder oprettes/opdateres ud fra dine indstillinger. Registrer betaling og udsend fakturamail efter behov. Integrationen kan udvides med en opkobling til din indløser for at lette afstemningen af betalinger.
Forbind til:RegnskabFil-integration
undraw mobile payments re 7udl

Bogfør dine Billwerk+ (Reepay)-fornyelser i dit regnskab

Optimer din abonnementshåndtering med en integration, der forbinder Billwerk+ (Reepay) til dit regnskab. Dine abonnementsfornyelser og enkeltstående opkrævninger oprettes i regnskabet som en faktura, og du har mange muligheder for at finjustere, hvordan fakturaer håndteres.

Fornyelser & krediteringer

Opret og bogfør fakturaer og kreditnotaer, der afspejler din abonnementshåndtering i Billwerk+ (Reepay).

Registrer betalinger

Ud fra betalingsmetoden i Billwerk+ (Reepay) eller mangel på samme, kan der sættes en betingelse på faktura.

Ekstra opkrævninger

Ekstra opkrævninger på "løse" ordrelinjer kan tilskrives varenummer for oprettelse af faktura.

Forbind Billwerk+ (Reepay) med dit regnskab

billwerk plus glyph
faktura

Forbind Billwerk+ (Reepay) med dit regnskab

Overfør abonnementsfornyelser, opret og bogfør fakturaer, håndter kreditnotaer og synkroniser kunder og produkter. Håndter faktura ud fra betalingsstadiet i abonnementssystemet og registrer som betalt ud fra betalingsmetode.

Hvordan fungerer det?
Abonnementsfornyelser fra dit abonnementssystem overføres automatisk til dit regnskab på et eller flere givne betalingsstadier. I regnskabet oprettes en faktura med alle ordrelinjer fra abonnementet. Du kan selv angive, hvorvidt fakturaer skal bogføres automatisk, og hvilken betalingsbetingelse der skal gælde på fakturaen. Oprettelse og opdatering af kunder og produkter indstilles efter dit behov.

Fornyelser

Fornyelser hentes automatisk fra abonnementssystemet på et givent betalingsstadie og overføres til regnskabet, hvor der oprettes en faktura. Fakturahåndteringen tilpasses via integrationens indstillinger.

Læs mere om overførsel af abonnementsfornyelser (ordrer)

Krediteringer

Krediteringer fra abonnementssystemet håndteres automatisk i regnskabet, når et beløb refunderes. I regnskabet oprettes en kreditnota til den bogførte faktura.

Læs mere om håndteringen af krediteringer

Produkter

Produkter overføres fra abonnementssystem til regnskab. Hvordan produkter oprettes og opdateres angives i indstillingerne. De fleste regnskaber påkræver, at produkter er oprettet, før der kan dannes en faktura.

Læs mere om synkronisering af produkter

Kunder

Kundeoplysningerne fra abonnementet bruges til at oprette en ny eller opdatere en eksisterende kunde i regnskabet. Der kan opsættes særskilte indstillinger for B2C-, B2B- og EAN-kunder.

Læs mere om synkronisering af kunder

Moms

Momsen beregnes ud fra de gældende momsregler i regnskabet, og systemet validerer beløbene inden bogføring af faktura. Såvidt regnskabet tilbyder funktionaliteten, understøttes One Stop Shop Moms.

Læs mere om håndteringen af moms

Skjul Læs mere

Fordele

Opret kladde eller bogfør

En faktura kan enten blive oprettet som en kladde eller blive bogført automatisk. Du styrer selv, hvordan den skal håndteres.

Registrer faktura som betalt

Sæt en standard-betalingsbetingelse eller registrer faktura som betalt ud fra den betalingsmetode, der er anvendt.

Send faktura ved fejl på kort

Ved fejl på kortbetaling, kan der sættes en anden betalingsbetingelse og udsendes faktura til kundens mail.

Match kunde eller opret ny

Kunder matches op mod eksisterende, før en ny oprettes. Angiv selv, hvilket felt der matches på, eller håndter alt via én kunde.

Håndtér øredifferencer

Differencer på øreniveau grundet forskellige afrundingsmetoder kan udlignes automatisk. Sæt selv tolerance.

Match betalinger med PayMatch

Udvid med integration til indløser for at matche fakturabetalinger med udbetalinger og gebyrer til afstemning.

Beregn pris på integration til Billwerk+ (Reepay)

1. Hvilke systemer vil du forbinde? Vælg min. 2 systemer

2. Hvor mange ordrer har du per måned?

{{ formattedMonthlyOrders }}

3. Tilvalg

{{ addon.display_name }} {{ formatPrice(addon.price) }}/md.
Læs mere

Det får du med integrationen

  • {{ feature.name }}

{{ note.note }}

Features gælder for samtlige systemer, med enkelte undtagelser.
Kontakt os, hvis du ønsker at gennemgå funktionaliteten.

Denne kombination er lidt speciel...

Der findes ingen foreslået standard-opsætning til denne kombo, men du er meget velkommen til at kontakte os for at høre, hvad der er muligt.

Kontakt os for at vide mere

Kombinationen er endnu ikke tilgængelig. Skriv dig op for at få mere information

Bestil uforpligtende tilbud

Dit abonnement

Halvårlig Månedlig
{{ formatPrice(totalPrice, 0) }} per måned
Opsætning (påkrævet) Sæt integrationen op for mig {{ formatPrice(setupPrice) }} Læs mere
Forventet levering: {{ formattedSetupDays }}
Upload CSV eller XML fil(er)
Ekskl. moms
Ekskl. moms

Kontakt os hvis du vil vide mere om denne kombination

Snak med en af vores eksperter

Hvis du har spørgsmål til vores integrationer – så skriv dine kontaktoplysninger her for en uforpligtende snak.

Sæt selv op eller tilkøb opsætning af IEX

Du kan selv sætte de fleste integrationer op til dette system, såfremt der påkræves opsætning på det andet system, du vil forbinde til. I prisberegneren fremgår det, om opsætning er påkrævet eller ej. Ved egen opsætning vil du finde vejledning til oprettelse af forbindelse, samt beskrivelser af indstillinger i platformen. Tilkøb af opsætning kan foretages allerede ved bestilling eller senere i forløbet, hvis behovet opstår. I så fald overtager IEX teknikere opsætningen og hjælper dig med at komme i mål ud fra dine ønsker.

Ønsker du at tilføje ekstra systemer til dit eksisterende abonnement?

Du kan tilføje en eller flere ekstra Billwerk+ (Reepay)-opkoblinger til DKK 100 pr. måned, for hver Billwerk+ (Reepay).
Kontakt os for tilføjelse af systemet.

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Vi har hjulpet

tilfredse kunder
1000

Nem installation

Bliv guidet igennem opsætning i brugervenlig platform.

Inkluderet support

Du får inkluderet support på alle abonnementstrin.

Sikker og pålidelig platform

Din data håndteres sikkert via en krypteret forbindelse.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk

Ofte stillede spørgsmål til Billwerk+ (Reepay)-integrationen

Kan tidligere abonnementsfornyelser importeres til mit regnskab?

Ja, hvis du har abonnementsfornyelser, der endnu ikke er bogført i regnskabet, kan disse importeres via IEX platformen. Importen varetages af IEX supportere, og der afgives tilbud på den ekstra overførsel. Kontakt IEX support for at aftale nærmere.

Kan der laves tilpasninger på feltniveau?

Med IEX mapping modulet kan der laves avancerede tilpasninger og filtrering på felter og indhold. Mapping modulet er en udvidelse, der anvendes til at tilpasse data-overførslen igennem IEX.

Funktionaliteten af mapping modulet opsættes af en IEX tekniker. Prisen for opsætning af mappings samt abonnement på mapping modulet er ikke inkluderet i standard-prisen for opsætning af en integration.

Har du brug for filtre eller mappings, kan du sende en beskrivelse af din ønskede opsætning til IEX via chat eller mail, hvorefter du vil få et tilbud på opsætning.

Vidensbase

Læs mere om hvordan integrationen fungerer, og få mere information om hvilke funktionaliteter der tilbydes.
Gå til vidensbasen