Integration tilDSV Prime Cargo

Synkronisér din webshop med dit lager i DSV PrimeCargo, så din ordre- og lager-styring foregår helt automatisk. Når en ordre lander i din webshop, sendes den til behandling på lageret, hvor varerne skal plukkes, pakkes og forsendes. Ordre- og lagerstatus sendes automatisk tilbage til webshoppen for et optimalt workflow.
Forbind til:WebshopFil-integration
undraw deliveries 2r4y

Optimér dit workflow mellem webshop og DSV Prime Cargo

Automatiser dine opgave med drift og vedligehold af dit webshopsalg med en integration, der sender ordrer direkte til DSV Prime Cargo. Integrationen opsættes til dit behov, så du får et setup der understøtter din forretning og skaber et optimalt workflow, der sparer dig store mængder tid.

Ordrer

På et givent ordrestadie overføres ordren fra webshoppen til lageret, klar til pluk og pakning.

Ordrestatus / Fulfillment

Når ordren er afsendt, kan der sendes en opdateret ordrestatus tilbage til webshoppen.

Lagerstatus

Lager-indkøb og vedligehold af antal styres i lagersystemet, hvorfra antal sendes til webshop.

Forbind DSV Prime Cargo med webshop

dsv prime cargo glyph
checkout

Forbind DSV Prime Cargo med din webshop

Overfør webshop-ordrer til lager for plukning, pakning og forsendelse og nedskrivning af lagerantal. Efter forsendelse sendes en opdatering af ordrestatus til webshop. Lagersystem er styrende for lagerantallet i webshoppen.

Hvordan fungerer det?
Ordrer i webshoppen overføres automatisk til behandling i dit lagersystem, når den rammer et ordrestadie, der er angivet til overførsel. Når ordren markeres som fuldført i lageret, sendes en opdateret ordrestatus til ordren i webshoppen. Ved indkøb af nye varer skal lagerantallet opdateres i lagersystemet, der er master for webshoppens lager.
Ordrer

På et givent ordrestadie overføres ordren til lagersystemet, så den kan plukkes, pakkes og forsendes. Ordren trækker i lagerantallet på lageret.

Lager

Lagersystemet er master for webshoppens lager. Manuelle opdateringer og vedligeholdelse af lagerantal skal foregå i lagersystemet, hvorefter ændringen automatisk overføres til webshoppen.

Fulfillment status

Når ordren er afsendt og markeret som fuldført / fulfilled sendes en ny ordrestatus til webshoppen. Ordren er nu klar til færdigbehandling ved evt. fakturering eller opkrævning.

Skjul Læs mere

Simple og avancerede workflows

Forbind flere systemer på samme konto og opsæt avancerede flows, der matcher dine behov.

undraw online shopping re k1sv

Ny ordre i webshop

En ordre modtages i webshoppen. På et givent ordrestatus, f.eks. “behandler” sendes ordren til lageret.

undraw deliveries 2r4y

Forsendelse fra lager

Varerne forsendes fra lageret, og der trækkes i lagerantallet. En “fulfillment status” sendes til webshoppen.

undraw setup re y9w8

Ordre afsluttes

Ordren markeres som fuldført i webshoppen, og ordrebeløbet hæves fra kunden. (Hævningen styres af betalingsgateway)

undraw receipt re fre3

Faktura bogføres

Ordren sendes til regnskabet, hvor der oprettes en faktura. Beløbene valideres og fakturaen bogføres.

Beregn pris på integration til DSV Prime Cargo

1. Hvilke systemer vil du forbinde? Vælg min. 2 systemer

2. Hvor mange ordrer har du per måned?

{{ formattedMonthlyOrders }}

3. Tilvalg

{{ addon.display_name }} {{ formatPrice(addon.price) }}/md.
Læs mere

Det får du med integrationen

  • {{ feature.name }}

{{ note.note }}

Features gælder for samtlige systemer, med enkelte undtagelser.
Kontakt os, hvis du ønsker at gennemgå funktionaliteten.

Denne kombination er lidt speciel...

Der findes ingen foreslået standard-opsætning til denne kombo, men du er meget velkommen til at kontakte os for at høre, hvad der er muligt.

Kontakt os for at vide mere

Kombinationen er endnu ikke tilgængelig. Skriv dig op for at få mere information

Bestil uforpligtende tilbud

Dit abonnement

Halvårlig Månedlig
{{ formatPrice(totalPrice, 0) }} per måned
Opsætning (påkrævet) Sæt integrationen op for mig {{ formatPrice(setupPrice) }} Læs mere
Forventet levering: {{ formattedSetupDays }}
Upload CSV eller XML fil(er)
Ekskl. moms
Ekskl. moms

Kontakt os hvis du vil vide mere om denne kombination

Snak med en af vores eksperter

Hvis du har spørgsmål til vores integrationer – så skriv dine kontaktoplysninger her for en uforpligtende snak.

Integrationen opsættes af IEX teknikere

Denne integration påkræver opsætning varetaget af en IEX tekniker. Efter bestilling åbnes en sikker formular, hvor du kan tildele den nødvendige adgang og skrive en evt. kommentar til bestillingen. Hurtigst muligt efter bestillingen vil du blive kontaktet af en tekniker, der vil aftale det videre forløb med dig.

Ønsker du at tilføje ekstra systemer til dit eksisterende abonnement?

Du kan tilføje en eller flere ekstra DSV Prime Cargo-opkoblinger til DKK 200 pr. måned, for hver DSV Prime Cargo.
Kontakt os for tilføjelse af systemet.

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Vi har hjulpet

tilfredse kunder
1000

Nem installation

Bliv guidet igennem opsætning i brugervenlig platform.

Inkluderet support

Du får inkluderet support på alle abonnementstrin.

Sikker og pålidelig platform

Din data håndteres sikkert via en krypteret forbindelse.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk

Ofte stillede spørgsmål til DSV Prime Cargo-integrationen

Kan der laves tilpasninger på feltniveau?

Med IEX mapping modulet kan der laves avancerede tilpasninger og filtrering på felter og indhold. Mapping modulet er en udvidelse, der anvendes til at tilpasse data-overførslen igennem IEX.

Funktionaliteten af mapping modulet opsættes af en IEX tekniker. Prisen for opsætning af mappings samt abonnement på mapping modulet er ikke inkluderet i standard-prisen for opsætning af en integration.

Har du brug for filtre eller mappings, kan du sende en beskrivelse af din ønskede opsætning til IEX via chat eller mail, hvorefter du vil få et tilbud på opsætning.

Vidensbase

Læs mere om hvordan integrationen fungerer, og få mere information om hvilke funktionaliteter der tilbydes.
Gå til vidensbasen

Om DSV Prime Cargo

DSV Prime Cargo er en logistikservice, der specialiserer sig i lager- og distributionsløsninger for virksomheder inden for e-handel og detailhandel. Med globale faciliteter og avancerede lagerstyringssystemer hjælper Prime Cargo med at optimere forsyningskæden, fra opbevaring til levering.

Kan forbindes med