• Dansk
  • English
COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Torsdag d. 21. maj holder vi lukket grundet Kristi Himmelfartsdag.
Fredag d. 22 maj holder vi som udgangspunkt telefonerne lukket og yder begrænset mail-support. Er dit behov akut, kan du ringe og trykke 1, og vi vil forsøge at hjælpe dig så godt, vi kan. Bemærk, denne ekstra service kan være fakturabelagt.
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

IEX benytter sig i dag af to forskellige integrationsplatforme – version 2 og version 3.

Hvor logger du ind?

– Er du oprettet som bruger før den d. 13/5-2019, skal du logge ind på version 2.

– Er du oprettet efter d. 13/5-2019, kan du være oprettet på begge platforme alt efter, hvilken integration du har.

Kontakt IEX support, hvis du er i tvivl.

Du kan fange os på chatten nederst til højre, ringe ind på 3222 4344, eller sende en mail på support@iex.dk

Login-vindue: Version 3

Opgradering til IEX version 3

Er du bruger på IEX version 2-platformen vil du blive kontaktet i den kommende tid og få tilbudt opgradering. Dette sker i takt med at system-integrationerne bliver gjort tilgængelige på den nye platform.

  • Dansk
  • English