• Dansk
  • English
COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Fredag 23/10: Grundet ekstraordinær travlhed er vi forårsaget til at lukke telefonerne for at lette sagsbehandlingen. Har du spørgsmål eller brug for support, bedes du skrive ind på support@iex.dk.
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

We Automate Your Business

Få fuldt overblik over dine betalinger og kortgebyrer i dit regnskab

Med PayMatch add-on fra IEX, får du automatisk afstemning af udbetaling og kortgebyr i dit regnskab. Du får et realistisk overblik over dine gebyr-transaktioner, og du slipper for at opgøre gebyrer i store puljer.

1

Indløsning ved kortbetaling

Ved kortbetaling i webshop/butik hæver din indløser det samlede beløb inklusiv kortgebyr

2

Udbetaling af pengene

PayMatch overfører automatisk udbetalinger og kortgebyrer til dit regnskab

3

Enkel bogføring

Udbetaling og kortgebyr bogføres i regnskabet med ét enkelt klik

Automatisk håndtering af dine salg, betalinger og gebyrer

Håndtering af salg, betalinger og gebyrer kan hurtigt blive en uoverskuelig opgave. Nu løser IEX PayMatch den for dig.

PayMatch er et add-on til IEX dashboardet, der hjælper dig til at holde overblikket over dine betalinger og gebyr i sammenhæng med dine ordrer fra webshoppen.

  • Tilgodehavende hos din indløser oprettes på selvstændig kontoplan
  • Betalinger og gebyrer bogføres først, når indløser sender opgørelse. Dit regnskab er derfor altid up-to-date
  • Selv med flere betalingsmåder har du altid fuldt overblik, og du slipper helt for tastefejl
  • Spar tonsvis af tid med IEX PayMatch

* Transaktionsgebyr er afhængig af indløser

Fordele ved at benytte IEX

Integrationer udviklet på mange års erfaring indenfor webshop, regnskab, POS- og lagersystemer.

  • Officielle partnerskaber

    Integrationer er kvalitetssikrede igennem samarbejde og sparring med partnere for at skabe den bedste opsætning.
  • Uafhængig dataafvikling

    IEX benytter nyeste metoder indenfor datahåndtering, og dine data overføres upåvirket af spidsbelastningsperioder.
  • Fantastisk kundeservice

    Når du har brug for hjælp er vi klar. Kontakt os på chat, telefon eller mail.
  • Nem opsætning

    Du kan selv opsætte de fleste IEX integrationer på få minutter med vores trin-for-trin onboarding.
  • Brugervenligt IEX dashboard

    I IEX dashboard’et har du fuld kontrol, og du kan du følge dine overførsler med værdifuld indsigt i dine dataoverførsler.
  • Skalérbar løsning

    Din integration er fuldt skalérbar og følger med, som din virksomhed vokser.
  • Dansk
  • English