Assistance til opsætning af integrationen.
Vilkår og proces for bestilling, hvor IEX varetager opsætningen af integrationen.

Sådan bestiller du teknikeropsætning.
Du bestiller teknikeropsætning under bestilling af integrationen ved at vinge flueben af i “Vælg tekniker-opsætning” under bestillingen af en ny integration. Har du en eksisterende integration, kan du altid få en IEX-tekniker til at færdiggøre din opsætning ved at trykke “Bestil opsætning”, når du er logget ind.

Nemt og effektivt.
Ved bestilling af opsætning, varetager IEX den fulde opsætning og test af integrationen.
Når integrationen er konfigureret, tester vi en overførsel, og du vil blive bedt om at godkende overførslen for at sikre, at resultatet er tilfredsstillende.
Erfarne teknikere
Opsætningen af din integration varetages af kyndige eksperter
Best practice
Du får en integration, der overholder standarder for god datahåndtering.
Kom godt i mål
Vi lukker ikke forløbet før, du har godkendt et tilfredsstillende resultat.
Vækst din forretning
Brug din tid på opgaver, der skaber værdi for din forretning.
Sådan varetages opsætningen.
Til opsætningen vil vi efterspørge den nødvendige adgang til dine systemer for at kunne varetage konfigurationen. Vi opsætter en standard konfiguration med udgangspunkt i best practice-erfaringer. På vores produktsider for dine valgte systemer findes beskrivelser af, hvordan kombinationen typisk opsættes.






Kommunikationen foregår på mail.
Kommunikationen omkring opsætningen foregår så vidt muligt på skrift. Dette er for at sikre, at vi får besvaret alle dine spørgsmål fyldestgørende. Ved opsætningen konfigurerer IEX selve integrationen, men hvis der opstår problematikker, der bunder i mangelfuld opsætning af dine systemer, har du selv ansvaret for at lave de nødvendige tilpasninger i dine systemer.
Fakturering
Faktureringen foregår i to delbetalinger ved bestilling og levering. Ved bestilling faktureres første del af opsætningen. Opsætningen påbegyndes først, når første del er betalt. Ved levering faktureres anden del og abonnementet igangsættes.
Gode råd til et effektivt forløb
For et effektivt forløb med opsætning af integrationen, skal dine systemer være sat op og funktionelle.
Har du en igangværende ændring i gang i dine systemer, eller befinder dine systemer sig på et testmiljø, er det vigtigt, at du oplyser teknikeren om det, så forløbet kan aftales.
Her er eksempler på typiske faldgruber, der kan forsinke vores levering:
– manglende varenummer/SKU i webshop
– manglende opsætning af momsberegning i webshop
I disse tilfælde vil vi gøre opmærksom på, hvilke tilpasninger der skal foretages i dine systemer.
Såfremt du har særlige ønsker til opsætningen, må du gerne fremlægge dem så tidligt i forløbet som muligt, så vi kan nå at tilgodese dem, inden testfasen påbegyndes.
Tilbud på tilpasninger
Prisen for opsætning dækker alle opsætninger, der kan laves med de indstillinger og tilpasningsmuligheder, der er tilgængelige i platformen. Ønskes der funktionaliteter, der kræver særlige tilpasninger, vil teknikere oplyse om dette og afgive et ekstra tilbud på opsætningen. Tilbuddet skal bekræftes eller afvises skriftligt, inden sagen fortsættes.
Særlige tilpasninger kan typisk løses via IEX’ mapping-værktøj, der er en udvidelse til abonnementet.
Vilkår og forbehold
Vi kan levere de fleste meningsfulde integrationer mellem dine systemer. I visse tilfælde vælger vi dog ikke at tilbyde en ønsket konfiguration. Dette gælder, hvis den afviger så meget fra gængse praksisser, at vores erfaring viser, at det vil medføre problemer og kompromittere en stabil drift.
Vores platform er i alle underlagt systemernes interne regler. I nogle tilfælde efterspørges opsætninger, der teknisk set ikke er mulige, hvor vi er nødt til at afvise tilpasningsopgaven.
