IEX for bogholdere
Tilbyd et effektivt digitalt bogholderi med integration i værktøjskassen.
Automatisk bogføring af dine kunders webshop-salg giver dig en stærkere ydelse og hurtigere drift.
- Fleksible værktøjer til dig og dine kunder
- Fordelagtige forhandler og affiliate-aftaler
- Erfarent team af integrationsspecialister
Fleksibelt til dine kunders behov.
IEX-platformen er udviklet med en dyb forståelse for regnskabsarbejdet hos bogholdere og revisorer. Vi ved, hvad der kræves for at optimere din og dine kunders dagligdag. Derfor tilbyder vi ikke kun markedets mest effektive integrationsløsninger til webshops, men også de mest fleksible værktøjer – designet til at lette dit arbejde.
Automatisk
Integrationen overfører automatisk salg til regnskabet, uden at du skal løfte en finger.
Best practice
Funktionaliteten lever op til regnskabets standard, så du kan stå inde for løsningen.
Valideret data
Data valideres mellem webshop og regnskab inden bogføring.
Vækst din forretning
Bliv fri for rugbrødsarbejdet, så du vinder tid til at drifte flere kunder.
Opnå fordele som IEX partner
Hos IEX er vores mål at levere integrationsløsninger, der skaber maksimal værdi for både din og dine kunders forretning. Vi udvikler løbende vores platform baseret på ønsker og input fra vores brugere for at gøre din hverdag så enkel og effektiv som muligt. Med IEX får du en bred vifte af integrationsmuligheder, der automatiserer arbejdsgange og sikrer et stabilt regnskabsgrundlag. Vi kan hjælpe dig med at spare tid og styrke samarbejdet med dine kunder.
Fordele for eksterne bogholdere
Som ekstern bogholder kan du levere en bedre service til dine kunder ved at give dem et mere effektivt workflow og færre regnskabsmæssige udfordringer.
Automatisering og effektivitet
IEX-integrationer automatiserer bogføring, fakturering og lagerstyring, hvilket sparer tid, reducerer manuelle fejl og gør arbejdet mere strømlinet. Som ekstern bogholder betyder det mindre rutinearbejde og mere tid til rådgivning og værdiskabende opgaver for dine kunder.
Overblik og skalerbarhed
Med realtidsdata fra webshops, abonnementsløsninger og indløsere, får både du og dine kunder et bedre økonomisk overblik. Det gør det nemmere at styre likviditet, planlægge vækst og sikre, at regnskabet altid er ajourført. Ved at tilbyde integrationer i din service kan du differentiere dig som en moderne og proaktiv bogholder, der hjælper virksomheder med at optimere deres arbejdsprocesser.
Du har som samarbejdspartner med IEX mulighed for at udvide din service ved at tilbyde dine kunder en løsning, der løfter mange store manuelle processer i deres hverdag.
Et stærkt samarbejde
skaber værdi.
Høj kvalitet i ydelsen
Nøjagtig og fejlfri bogføring
Automatisk dataoverførsel mellem webshop, regnskabssystem og lager minimerer risikoen for fejl, som f.eks. forkerte fakturaer eller manglende bilag. Dette sikrer, at regnskabet altid er præcist og pålideligt.
Økonomien er up to date
Integrationerne sikrer, at regnskabet løbende opdateres med de nyeste ordrer og transaktioner, så du og dine kunder altid har adgang til ajourførte økonomiske data.
Bedre dokumentation og compliance
Når alle transaktioner overføres automatisk, er bilag og fakturaer altid korrekt registreret, hvilket gør det lettere at overholde moms- og regnskabsregler uden ekstra manuelle processer.
Proaktiv rådgivning
Når du som bogholder ikke længere skal bruge tid på rutineopgaver, kan du i stedet fokusere på at rådgive dine kunder på mere værdiskabende manér, og din faglighed kommer mere i spil.
Integrationer uden teknisk besvær
Ved at tilbyde IEX-integrationer som en del af din bogholder-service kan du hjælpe dine kunder med at optimere deres økonomistyring og skabe en mere gnidningsfri hverdag uden et stort teknisk kendskab til dine kunders systemer.
Plug and play
Vores integrationer er designet til at kunne kobles direkte til de forskellige systemer uden implementering af kode. Integrationerne kræver derfor ikke et indgående teknisk kendskab til systemerne og kan implementeres uden at påvirke driften i forretningen.
Et åbent økosystem
IEX-platformen er modulært opbygget, så systemer kan tilføjes eller udskiftes, som forretningen udvikler sig. Det løbende vedligehold af integrationen er dækket i abonnementsmodellen, hvilket udgør en meget smidig og skalerbar tilgang til at arbejde med systemerne, der er konkurrencedygtig ift. dyre udviklingsopgaver hos bureauer.
Ved at integrere IEX i din service bliver du en strategisk samarbejdspartner, der hjælper dine kunder med at arbejde smartere og mere effektivt.
Ansøg om at blive partner.
Bliv kontaktet af vores partner manager, der kan rådgive dig i, hvordan et samarbejde kan forholde sig.