Integrationer til dit regnskab
Fuldautomatiske regnskabs-integrationer til webshops, abonnementssystemer og indløsere.

Forbind regnskab til webshop
Dine salg fra webshoppen overføres automatisk, så der oprettes en faktura eller ordre i dit regnskab. Du kan selv styre, om fakturaen skal bogføres automatisk, og hvordan dine kunder og produkter skal håndteres.
Automatisk løsning til din virksomhed
Indstil integrationen til at oprette og opdatere ordrer, fakturaer, krediteringer, kunder produkter mv. ud fra din virksomheds specifikke behov.
En komplet løsning
Slip for det tunge manuelle arbejde forbundet med bogføring af salg fra din webshop med fuldautomatisk håndtering af ordrer, kunder og produkter.
Opret og bogfør fakturaer
Dine ordrer oprettes automatisk som faktura, fakturakladde eller ordre i regnskabet. Du kan selv styre indstillingerne for dette, samt opsætte automatisk registrering af betaling, udsendelse af fakturamail og mere til.
Synkroniser kunder
Dine webshop-kunder oprettes og synkronises automatisk i regnskabet. Du kan selv tilpasse præcist, hvordan dine kunder skal håndteres, hvilket felt kunderne skal identificeres på, samt hvordan forskellige kundetyper håndteres.
Overfør produkter
Dine produkter kan automatisk oprettes og opdateres i regnskabet. Her kan du tilpasse, hvordan oprettelsen og opdateringen af produkter skal foregå. Produkter matches på varenummer.
Opret kreditnotaer
Bogførte fakturaer krediteres automatisk, hvis ordren markeres som krediteret/refunderet i webshoppen.
Lagerstyring
Findes der lagerfunktionalitet i regnskabet, kan integrationen sættes op til at hente overføre lagertal til webshoppen med regnskabet som master. Salg fra webshoppen trækker automatisk i lageret på regnskabet.
Forbind dit regnskab med dit abonnementssystem
Opret faktura
Hver gang et abonnement fornyes, og der opkræves en betaling, oprettes en faktura.
Betalingsstadie
Du vælger selv, hvilke eller hvilket betalingsstadie, der skal overføres på.
Betalingsbetingelser
Angiv en betalingsfrist eller registrer en betaling på fakturaen ud fra betalingsmetoden.
Synkroniser kunder og produkter
Indstil selv, hvordan kunder og produkter skal oprettes og opdateres i dit regnskab.
Indlæs betalingsrapporter fra din indløser
Paymatch er en udvidelse til en integration mellem webshop og regnskab. Paymatch indlæser udbetalingsrapporten for kortbetalinger fra din indløser ind i dit regnskab. Betalinger og kortgebyrer matches med fakturaer fra dit webshopsalg, så du blot skal godkende og bogføre betalingerne for at afstemme med banken.
Integration sørger for, at din webshop automatisk taler sammen med dit lager. Nye ordrer sendes til lagersystemet, og når de er pakket og afsendt opdateres ordrestatus i webshoppen. Det letter din arbejdsdag og mindsker risikoen for fejlhåndtering af ordrer.
Realistisk overblik
Du har fuldt overblik, hvilke fakturaer du har modtaget betaling for, og om udbetalingen og gebyret er udlignet og bogført.
Udbetalinger og gebyrer
Dine udbetalinger og de forskellige kortgebyrer håndteres via særskilte konti, så indtægter og udgifter bogføres for sig.
Udlign og afstem betalinger
PayMatch gør alt forarbejdet, så dine betalinger ligger klar til godkendelse og bogføring i ét samlet overblik.
Sikker overførsel til og fra regnskab
Systemet sikrer, at beløberne altid stemmer mellem dine systemer, før en faktura kan bogføres i regnskabet, og du er sikret imod dobbelte overførsler. Du kan få et overblik over al data, der overføres til og fra dit regnskab i den log, der gemmes for overførslen. Notifikationssystemet, som du selv kan indstille, sender overførsels- og fejlrapporter til dig, så du altid har det fulde overblik.