Optimér dit workflow mellem webshop og SmartPack
Automatiser dine opgave med drift og vedligehold af dit webshopsalg med en integration, der sender ordrer direkte til SmartPack. Integrationen opsættes til dit behov, så du får et setup der understøtter din forretning og skaber et optimalt workflow, der sparer dig store mængder tid.
Ordrer
På et givent ordrestadie overføres ordren fra webshoppen til lageret, klar til pluk og pakning.
Ordrestatus / Fulfillment
Når ordren er afsendt, kan der sendes en opdateret ordrestatus tilbage til webshoppen.
Lagerstatus
Lager-indkøb og vedligehold af antal styres i lagersystemet, hvorfra antal sendes til webshop.
Forbind SmartPack med webshop
Forbind dit SmartPack med din webshop
Hvordan fungerer det?
Ordrer i webshoppen overføres automatisk til behandling i dit lagersystem, når den rammer et ordrestadie, der er angivet til overførsel. Når ordren markeres som fuldført i lageret, sendes en opdateret ordrestatus til ordren i webshoppen. Ved indkøb af nye varer skal lagerantallet opdateres i lagersystemet, der er master for webshoppens lager.
På et givent ordrestadie overføres ordren til lagersystemet, så den kan plukkes, pakkes og forsendes. Ordren trækker i lagerantallet på lageret.
Lagersystemet er master for webshoppens lager. Manuelle opdateringer og vedligeholdelse af lagerantal skal foregå i lagersystemet, hvorefter ændringen automatisk overføres til webshoppen.
Når ordren er afsendt og markeret som fuldført / fulfilled sendes en ny ordrestatus til webshoppen. Ordren er nu klar til færdigbehandling ved evt. fakturering eller opkrævning.
Forbind SmartPack med din webshop og dit regnskab
Opbyg et ordreflow mellem din webshop, Smartpack og dit regnskab. Dit lagerantal er automatisk synkroniseret med din webshop, og dine webshop-ordrer overføres automatisk til regnskabet for oprettelse af faktura.
Hvordan fungerer det?
Dine salg fra webshoppen overføres automatisk til både SmartPack, hvor der foretages et lagertræk på de solgte varer, og til dit regnskab, hvor der oprettes en faktura. Du vedligeholder dit lagerantal i SmartPack, og lagerantallet sendes automatisk til webshoppen. Integrationen kan finjusteres til dit specifikke behov, så håndteringen af din fakturering og bogføring, og din lagerstyring altid er i sync i realtime. Dine arbejdsopgaver automatiseres i store dele, så du kan fokusere på at andre opgaver.
Simple og avancerede workflows
Forbind flere systemer på samme konto og opsæt avancerede flows, der matcher dine behov.
Ny ordre i webshop
En ordre modtages i webshoppen. På et givent ordrestatus, f.eks. “behandler” sendes ordren til lageret.
Forsendelse fra lager
Varerne forsendes fra lageret, og der trækkes i lagerantallet. En “fulfillment status” sendes til webshoppen.
Ordre afsluttes
Ordren markeres som fuldført i webshoppen, og ordrebeløbet hæves fra kunden. (Hævningen styres af betalingsgateway)
Faktura bogføres
Ordren sendes til regnskabet, hvor der oprettes en faktura. Beløbene valideres og fakturaen bogføres.