Vi er begejstrede for at annoncere lanceringen af vores nyeste integration til Dynaccount – designet til at strømline dine regnskabsprocesser for webshopsalget. Vi er dedikerede til at levere innovative løsninger, der automatiserer og forenkler din daglige arbejdsgang, og vores integration til Dynaccount lever fuldt op til dette.
Integrationen løfter en meget relevant opgave for mange webshop-ejere ved, at den overfører webshop-ordrer, -kunder og -produkter til Dynaccount – helt automatisk, så der oprettes fakturaer og kreditnotaer for salget.
Hvad er Dynaccount?
Dynaccount er et prisvenligt, men kraftfuldt regnskabssystem, der tilbyder omfattende funktioner til at administrere din virksomheds regnskab i et let tilgængeligt interface. Fra fakturering og lagerstyring til bogføring og bankafstemning, giver Dynaccount virksomheder i alle størrelser mulighed for at holde styr på deres økonomiske aktiviteter ubesværet.
“En kerneværdi i Dynaccount er, at man ikke må lade tunge forældede regnskabsprocesser holde virksomheden tilbage. Derfor er platformen bygget til, at virksomhedens regnskab skal være overskueligt og let tilgængeligt, som et solidt fundament til at tage virksomheden til næste niveau. En skarp integration til at automatisere regnskabsprocesserne er alfa omega for at opnå dette.” – Clark Knøsen, CEO, Dynaccount
Da Dynaccount kontaktede os med henblik på et samarbejde, var det næsten selvsagt, hvordan integrationen skulle indrettes for at tilbyde både den lethed og fleksibilitet, der matcher Dynaccounts funktionaliteter.
“På den ene side skal en integration være fleksibel nok til at imødekomme virksomhedens komplekse behov, men på den anden side skal det også være en standardiseret og prisvenlig løsning, så den ikke skal leveres som en custom bureau-opgave med tilhørende pris. Til dette faldt valget naturligt på IEX som den perfekte partner til at udbyde integrationen.”- Clark Knøsen, CEO, Dynaccount
Hvorfor anvende en automatisk integration til Dynaccount?
Med vores integration kan du nu nyde fordelene ved at indarbejde dine eksisterende workflows med fakturering og bogføring i Dynaccount i en automatisk proces. Her er hvad du kan forvente:
- Gnidningsfri overførsel: Sig farvel til manuel indtastning! Vores integration sikrer, at din salgsdata flyttes fra dine salgskanaler til dit Dynaccount regnskab, hvilket eliminerer tunge procedurer og minimerer risikoen for fejl.
- Overførsel tæt på realtid: Hold dit regnskab up to date med en lynhurtig dataoverførsel, så du til hver en tid har et realistisk overblik over din fakturering. Du får et hurtigt, sikkert og effektivt faktureringsflow.
- Forøget effektivitet: Spar tid og ressourcer ved at automatisere gentagne opgaver. Integrationen strømliner dine regnskabsprocesser, så du kan fokusere på det, der betyder mest – at vækste din virksomhed!
- Tilpassede løsninger: Vi forstår, at hver virksomhed er unik. Derfor er vores integration med Dynaccount fuldt konfigurerbar til at imødekomme dine specifikke behov. Uanset om du er en lille opstart eller en stor virksomhed, kan integrationen altid tilpasses dine behov.
Sådan kommer du i gang
Det er hurtigt og nemt at komme i gang med integrationen. Du skal blot oprette en bruger og vælge hvilket system du vil forbinde til Dynaccount. Derfra kontakter vi dig for at sætte i gang, og så er du på vej til at opleve fordelene ved en automatisk integration til Dynaccount.
Du kan starte din bestilling på denne side.
Er du klar til at tage din forretning til næste niveau?
Hos IEX er vi dedikerede til at styrke virksomheder som din, med innovative integrationsløsninger, der driver succes. Vi er altid åbne for at tage en snak, hvis du mangler en funktionalitet eller en helt ny integration.
Hold øje med flere opdateringer og spændende annonceringer fra IEX.