Det amerikanske udsalgs-fænomen ‘Black Friday’ er over os. Dagen efter ‘Thanksgiving’ ryster e-butikkerne super tilbud ud af ærmet, som skyder julesalget i gang og sender din omsætning helt til tops i det døgn, den sorte fredag varer.
Derfor bør din webshop være med på noderne og være klar med en serie gode tilbud, som dine kunder kan kaste sig over på ‘Black Friday’ den 27. november.
Og hos IEX Integration vil vi gerne give dig 5 råd med på vejen, der gør din shop parat til tilbudsdagen og øger din omsætning.
5 tips til ‘Black Friday’
- Kunderne forventer solide rabatter på ‘Black Friday.‘ Giv måske rabat på hele shoppen. Eller gennemgå varelageret og find nogle af de produkter, der allerede er på vej ud og sælg dem med et knaldtilbud.
- Få budskabet ud! Du skal straks i gang med at fortælle dine kunder, at shoppen er spækfyldt med gode ‘Black Friday’ tilbud. Så se at postet på Facebook og sendt nyhedsbreve ud lige med det vons!
- Tilbyd fri fragt. Som en ekstra god grund for at køberne vælger dig, kan du tilbyde dem at få pakkerne bragt ud uden omkostninger.
- Vær klar med kundeservice. Der kan være pres på, når ‘Black Friday’ løber af stablen, så vær klar til at håndtere ekstra spørgsmål fra dine kunder.
- Server gode tilbud de følgende dage. For at få mest ud af ‘Black Friday’ kan du overveje at ride videre på tilbuds-bølgen et par dage endnu og give nogle attraktive priser til de kunder, der måske missede den rigtige ‘Black Friday.’ (Vær dog opmærksom på Prismarkedsføringsreglerne om hvordan du kan give tilbud)
På IEX kontoret er vi toptunede til ‘Black Friday,’ og vores systemer står parat til, at du kører hårdt på med crazy tilbud i shoppen, som får din omsætning helt op at ringe.
Læs mere om ‘Black Friday’ på Trendsonline.
Hav en heftig salgsdag!