Alternativ til e-conomics lagermodul

Leder du ligesom andre efter et alternativ til e-conomics lagermodul? Så behøver du ikke at lede længere. For tiden hjælper vi e-conomic kunder med opsætning af Rackbeat lagersystem

Leder du ligesom andre efter et alternativ til e-conomics lagermodul?
Så behøver du ikke at lede længere.

For tiden hjælper vi flere e-conomic kunder med opsætning af Rackbeat. Den store efterspørgsel på Rackbeat kommer i kølvandet af, at e-conomic sender deres tidligere lagermodul på pension i slutningen af 2023.

Derfor udbyder e-conomic Rackbeat som deres nye lagermodul. Rackbeat er en dattervirksomhed, hvis kerneforretning har fuldt fokus på effektiv lagerstyring med specialiserede og fleksible lagerfunktioner.

Et simpelt lagerstyringssystem Rackbeat

Rackbeat er designet til at hjælpe alle typer virksomheder med at styre deres lagerstyring og logistik, både IMS og WMS. Den tilbyder en omfattende platform, der giver virksomheder mulighed for at organisere, overvåge og optimere deres lagerbeholdning, ordrer og forsendelser.

IEX understøtter Rackbeat og tilbyder opsætning.

Med en integration til Rackbeat optimerer du dit workflow mellem din webshop til dit lagerstyringssystem – og vi sørger for, du kommer godt i gang med et effektivt lagerflow.

IEX sætter en automatisk integration op, der sikrer, at dit webshop-lager altid er i synk. Du kan tilvælge avancerede indstillingsmuligheder, hvor du får et setup, der understøtter din forretning.

Med IEX er du sikker på at få overført:

  • Overførsel af kreditnotaer
  • Håndtering af øredifferencer
  • Mulighed for avancerede tilpasninger med mappings

Flow mellem Rackbeat, webshop og regnskab

I dette setup er webshoppen master for varer, og Rackbeat master for lager.

Rackbeats funktioner og egenskaber

Her er nogle af de vigtigste funktioner og egenskaber i Rackbeat:

  1. Lagerstyring: Rackbeat giver virksomheder mulighed for at holde styr på deres lagerbeholdning i realtid. Det inkluderer sporing af produkter, serienumre, batchnumre og lokationer. Virksomheder kan nemt foretage lagerjusteringer, udføre lageroptællinger og generere rapporter om lagerbeholdningen.

  2. Ordrer og fakturering: Systemet understøtter håndtering af salgsordrer og fakturering. Det giver mulighed for oprettelse af tilbud, opfølgning af ordrer, håndtering af betalinger og generering af fakturaer.

  3. Indkøb og leverandørstyring: Rackbeat hjælper med at administrere indkøb af varer og samarbejdet med leverandører. Virksomheder kan oprette indkøbsordrer, spore leverancer, håndtere leverandørfakturaer og opretholde en opdateret leverandørdatabase.

  4. Fuldsporbarhed: Ved hjælp af Rackbeat kan virksomheder spore varernes bevægelser gennem hele forsyningskæden. Dette gør det muligt at identificere, hvor et produkt er i øjeblikket, og hvor det har været tidligere.

  5. Integrationer: Rackbeat kan integreres med andre forretningsapplikationer som økonomisystemer, e-handelsplatforme og transportstyringssystemer for at sikre en problemfri informationsudveksling og procesflow.
Skjul Læs mere

Vil du vide mere om Rackbeat?

Hvordan adskiller IEX-integrationen sig fra Rackbeats egen?

Se sammenligning

Sammenligning af integrationer

IEXRackbeat
Overførsel af ordrer til regnskab
Automatisk bogføring af faktura
Overførsel af kreditnotaer
Registrer betaling ud fra betalingsmetode i webshop
Synkroniser kunder på email, telefon, én kunde mm.
Brug særskilte sync-metoder for B2C-, B2B- og EAN-kunder
Håndtering af øredifferencer
Validering af totaler før bogføring
Reserver vare på lager
Overførsel af kundekommentar
Mulighed for avancerede tilpasninger med mappings
Importér tidligere ordrer til regnskabet
Fuld log over overførselKun fejlede ordrer
Notifikationssystems og fejlrapporter
Udvidelse til afstemning af betalinger i regnskab

Understøttede webshops

IEXRackbeat
DanDomain Classic
DanDomain Webshop
Golden Planet
Magento 1
Magento 2
PrestaShop
Salecto 1
Salecto 2
ScanNet
SmartWeb
Shopify
thirty bees
Wannafind
WooCommerce
Spar tid og hold styr på din data

Kontakt IEX support for at høre nærmere

Alt sammen for, at du som erhvervsdrivende sparer tid og nemt kan holde styr på dine data.