Integrationer til dit abonnementssystem
Automatisk overførsel af abonnementsfornyelser til dit regnskab for oprettelse af faktura med mulighed for registrering af betaling.
Integration mellem abonnementssystem og regnskab
Automatisk overførsel af abonnementsfornyelser til dit regnskab. Der oprettes en faktura for hver gang, der foretages en ny opkrævning i abonnementssystemet. Du kan selv indstille, hvilket betalingsstadie abonnementsfornyelsen overføres på, og hvordan den oprettede faktura håndteres i regnskabet.
Abonnementsfornyelse
Når et abonnement fornyes, oprettes en faktura eller fakturakladde med alle ordrelinjer og kundens data på fakturaen.
Bogfør og registrer betaling
Fakturaen kan sættes til automatisk at blive bogført og registreres som betalt med en betingelse, der er styret af betalingsmetoden.
Synkroniser kunder
Du kan selv indstille, hvordan kunder skal oprettes og opdateres i regnskabet, og hvilket felt de skal matches på imellem systemerne.
Opret og bogfør fakturaer
Dine abonnementsfornyelser sendes automatisk til regnskabet, hvor der oprettes en faktura. Du kan selv indstille, om fakturaen skal bogføres automatisk.
Registrer faktura som betalt
Du kan indstille integrationen til at anvende en specifik betalingsbetingelse, der er styret af betalingsmetoden fra abonnementssystemet. Du kan f.eks. registrere en kortbetaling på forudbetalte fakturaer og sætte en betalingsfrist på ubetalte fakturaer/abonnementsfornyelser.
Udsend mail med faktura
Indstil systemet til automatisk at sende en mail ud med vedhæftet faktura, efter at fakturaen bogføres i regnskabet.
Synkroniser kunder
Dine abonnementskunder oprettes og synkroniseres automatisk i regnskabet. Du kan indstille, hvordan dine kunder skal håndteres, hvilket felt kunderne skal identificeres på, samt opsætte særskilte indstillinger for B2C-, B2B- og EAN-kunder.
Opret kreditnotaer
Krediteres en abonnementsfornyelse fra abonnementssystemet, kan integrationen opsættes til ligeledes at kreditere den bogførte faktura i regnskabet.
Fuldt overblik over din bogføring
Når der oprettes en faktura i regnskabet, validerer systemet om beløberne stemmer imellem faktura og abonnementsfornyelse, før der sker en bogføring. Du får en fuld logvisning af alle overførsler og handlinger, så du kan holde overblik, og hvis der skulle opstå en fejl, vil notifikationssystemet sende dig en fejlrapport.
Hvorfor vælge IEX?
Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.
Vi har hjulpet
Nem installation
Bliv guidet igennem opsætning i brugervenlig platform.
Inkluderet support
Du får inkluderet support på alle abonnementstrin.
Sikker og pålidelig platform
Din data håndteres sikkert via en krypteret forbindelse.
Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!
Mikkel Randrup Rasmussen
Online konsulent, meotine.com
IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.
Thomas Krogh
Ejer, cykelhjelm.dk