Automatisk integration til Bemakers
Automatiser din drift med en avanceret integration til Bemakers. Du kan koble din Bemakers-webshop op til dit regnskab for at automatisere din bogføring. Du indstiller selv, hvordan din data håndteres, så du får en opsætning, der fuldt ud lever op til dit behov. Det sparer dig en masse tid, som du kan bruge på at udvikle din forretning.
Fakturaer
Opret fakturaer ud fra ordrer i din webshop eller abonnementssystem.
Kunder
Opret eller opdater dine kunder i regnskabet ud fra kunde i webshop eller abonnementssystem.
Produkter
Opret eller opdater produkter, inklusiv alle produktdata og priser.
Forbind Bemakers med dit regnskab
Integration mellem Bemakers og regnskab
Overfør ordrer, opret og bogfør fakturaer, håndter kreditnotaer og synkroniser kunder og produkter. Du kan tilpasse integrationens funktionalitet til dit behov.
Hvordan fungerer det?
Ordrer fra din webshop overføres automatisk til dit regnskab på et eller flere givne ordrestadier. I regnskabet oprettes en faktura eller en ordre med alle varelinjer fra webshop-ordren. Du kan selv angive, hvorvidt fakturaer skal bogføres automatisk, og hvilken betalingsbetingelse der skal sættes på fakturaen. Oprettelse og opdatering af kunder og produkter indstilles efter dit behov.
Ordrer hentes automatisk fra webshoppen på et givent ordrestadie og overføres til regnskabet, hvor der oprettes en faktura eller ordre. Hvordan fakturaen håndteres kan tilpasses via integrationens indstillinger.
Krediteringer fra webshoppen håndteres automatisk i regnskabet, når en ordre returneres og beløbet refunderes. I regnskabet oprettes en kreditnota til den bogførte faktura.
Produkter overføres typisk fra webshop til regnskab. Hvordan produkter oprettes og opdateres angives i indstillingerne. De fleste regnskaber påkræver, at produkter er oprettet, før der kan dannes en faktura.
Kundeoplysningerne fra webshop-ordren bruges til at oprette en ny eller opdatere en eksisterende kunde i regnskabet. Der kan opsættes særskilte indstillinger for B2C-, B2B- og EAN-kunder.
Momsen beregnes ud fra de gældende momsregler i regnskabet, og systemet validerer beløbene inden bogføring af faktura. Såvidt regnskabet tilbyder funktionaliteten, understøttes One Stop Shop Moms.