Integration tilDynamics 365 Business Central

Forbind Dynamics 365 Business Central til din webshop, abonnementssystem, kasseapparat (POS) eller lagersystem og automatiser håndteringen af fakturaer, kreditnotaer, kunder, produkter og lager.
Forbind til:WebshopAbonnement
undraw transfer files re a2a9

Optimer din bogføring i Business Central

Gør din regnskabshåndtering mere effektiv med en automatisk integration til Business Central. Dine ordrer fra webshop eller abonnementsfornyelser sendes automatisk til regnskabet, hvor du kan indstille og finjustere, hvordan bogføringen skal foregå, og hvordan betalingen skal håndteres.

Fakturaer og kreditnotaer

Opret fakturaer og kreditnotaer ud fra ordrer og refunds i din webshop eller abonnementssystem.

Kunder

Opret eller opdater dine kunder i regnskabet ud fra kunde i webshop eller abonnementssystem.

Produkter

Opret eller opdater produkter, inklusiv alle produktdata og priser.

Forbind Business Central med webshop, abonnementssystem eller Zettle

dynamics 365 business central glyph
checkout

Integration mellem webshop og Business Central

Overfør ordrer, opret fakturaer, håndter kreditnotaer og synkroniser kunder, produkter og lager. Du kan tilpasse integrationens funktionalitet til dit behov.

Hvordan fungerer det?
Ordrer fra din webshop overføres automatisk til dit regnskab på et eller flere givne ordrestadier. I regnskabet oprettes en faktura eller en ordre med alle varelinjer fra webshop-ordren. Du kan selv angive, hvordan fakturaer håndteres og hvilken betalingsbetingelse der skal sættes på fakturaen. Oprettelse og opdatering af kunder og produkter indstilles efter dit behov.

Skjul Læs mere
dynamics 365 business central glyph
abonnementer

Forbind dit abonnementssystem med Business Central

Overfør ordrer, opret fakturaer, håndter kreditnotaer og synkroniser kunder og produkter. Håndter faktura ud fra betalingsstadiet i abonnementssystemet og registrer som betalt ud fra betalingsmetode.

Hvordan fungerer det?
Abonnementsfornyelser fra dit abonnementssystem overføres automatisk til dit regnskab på et eller flere givne betalingsstadier. I regnskabet oprettes en faktura med alle ordrelinjer fra abonnementet. Du kan selv angive, hvordan fakturaer håndteres, og hvilken betalingsbetingelse der skal gælde på fakturaen. Oprettelse og opdatering af kunder og produkter indstilles efter dit behov.

Skjul Læs mere
dynamics 365 business central glyph
betalingsmetode

Indlæs udbetaling fra indløser i Business Central med PayMatch

Indlæs rapporter for udbetalinger og opret posteringer for hver transaktion i kladden. Udbetalinger matches med fakturabetalinger, så de ligger klar til at du kan godkende og bogføre for at afstemme.

Hvordan fungerer det?
PayMatch er en udvidelse til en integration til en webshop eller et abonnementssystem. Der tilføjes et ekstra modul til din integration, der kobles op til din indløser. Derigennem indhentes udbetalingsrapporter fra din indløser, hvorfra alle udbetalinger posteres i en kladde, der er dedikeret til at håndtere tilgodehavende fra din indløser. Her matches udbetalinger op med de betalinger, der er registreret på fakturaer for dit webshopsalg. Dette gøres typisk ved hjælp af et transaktions-ID eller ordrenummer, der bruges til at identificere den tilknyttede fakturabetaling til udbetalingen. Evt. differencer eller betalinger, der ikke kan matches, bliver håndteres via en fejlkonto.

Med PayMatch håndteres matchet af udbetalinger med fakturaen dermed automatisk, så du blot skal godkende og bogføre for at afstemme.

Skjul Læs mere
dynamics 365 business central glyph
zettle glyph2

Integration mellem Business Central og Zettle

Opret automatisk fakturaer i dit regnskab for hvert salg i kassen. Du kan indstille integration til at håndtere fakturaerne automatisk, så en stor del af din bogføring klarer sig selv.

Hvordan fungerer det?
Når der sker et salg i din fysiske butik, oprettes der automatisk en faktura i dit regnskab, der inkluderer de solgte produkter på fakturalinjer. Fakturaen oprettes med de priser og produktoplysninger, der er angivet på produktet i Zettle.

Skjul Læs mere

Simple og avancerede workflows

Forbind flere systemer på samme konto og opsæt avancerede flows, der matcher dine behov.

undraw online shopping re k1sv

Ny ordre i webshop

En ordre modtages i webshoppen. På et givent ordrestatus, f.eks. “behandler” sendes ordren til lageret.

undraw deliveries 2r4y

Forsendelse fra lager

Varerne forsendes fra lageret, og der trækkes i lagerantallet. En “fulfillment status” sendes til webshoppen.

undraw setup re y9w8

Ordre afsluttes

Ordren markeres som fuldført i webshoppen, og ordrebeløbet hæves fra kunden. (Hævningen styres af betalingsgateway)

undraw receipt re fre3

Faktura bogføres

Ordren sendes til regnskabet, hvor der oprettes en faktura. Beløbene valideres og fakturaen bogføres.

Beregn pris på integration til Dynamics 365 Business Central

1. Hvilke systemer vil du forbinde? Vælg min. 2 systemer

{{ availableSystem.display_name }}
Tilføj

2. Hvor mange ordrer har du per måned?

{{ formattedMonthlyOrders }}

3. Tilvalg

{{ addon.display_name }} {{ formatPrice(addon.price) }}/md.
Læs mere

Det får du med integrationen

  • {{ feature.name }}

{{ note.note }}

Features gælder for samtlige systemer, med enkelte undtagelser.
Kontakt os, hvis du ønsker at gennemgå funktionaliteten.

Denne kombination er lidt speciel...

Der findes ingen foreslået standard-opsætning til denne kombo, men du er meget velkommen til at kontakte os for at høre, hvad der er muligt.

Kontakt os for at vide mere

Kombinationen er endnu ikke tilgængelig. Skriv dig op for at få mere information

Bestil uforpligtende tilbud

Dit abonnement

Halvårlig Månedlig
{{ formatPrice(totalPrice, 0) }} per måned
Opsætning (påkrævet) Sæt integrationen op for mig {{ formatPrice(setupPrice) }} Læs mere
Forventet levering: {{ formattedSetupDays }}
Upload CSV eller XML fil(er)
Ekskl. moms
Ekskl. moms

Kontakt os hvis du vil vide mere om denne kombination

Snak med en af vores eksperter

Hvis du har spørgsmål til vores integrationer – så skriv dine kontaktoplysninger her for en uforpligtende snak.

Integrationen opsættes af IEX teknikere

Denne integration påkræver opsætning varetaget af en IEX tekniker. Efter bestilling åbnes en sikker formular, hvor du kan tildele den nødvendige adgang og skrive en evt. kommentar til bestillingen. Hurtigst muligt efter bestillingen vil du blive kontaktet af en tekniker, der vil aftale det videre forløb med dig.

Ønsker du at tilføje ekstra systemer til dit eksisterende abonnement?

Du kan tilføje en eller flere ekstra Dynamics 365 Business Central-opkoblinger til DKK 1000 pr. måned, for hver Dynamics 365 Business Central.
Kontakt os for tilføjelse af systemet.

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Vi har hjulpet

tilfredse kunder
1000

Nem installation

Bliv guidet igennem opsætning i brugervenlig platform.

Inkluderet support

Du får inkluderet support på alle abonnementstrin.

Sikker og pålidelig platform

Din data håndteres sikkert via en krypteret forbindelse.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk

Ofte stillede spørgsmål til Dynamics 365 Business Central-integrationen

Vidensbase

Læs mere om hvordan integrationen fungerer, og få mere information om hvilke funktionaliteter der tilbydes.
Gå til vidensbasen

Om Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central er en omfattende ERP-løsning, der samler økonomistyring, salg, lager og projektstyring i én platform. Den understøtter automatisering af forretningsprocesser og integrerer med andre Microsoft-produkter, hvilket giver virksomheder en fleksibel og skalerbar løsning til at optimere deres drift.

Kan forbindes med