We Automate Your Business

Reepay integration til dit regnskab

Priser fra DKK 59 pr. måned

Automatisk overførsel til dit regnskabssystem

Let håndtering af fakturaer

Brugervenlig og fleksibel løsning

Tilgængelige regnskabsintegrationer til Reepay

IEX tilbyder Reepay-integration til følgende regnskaber

fra DKK 69 pr. måned

Priser

Abonnementspriser: Reepay - Visma e-conomic

Ved halvårlig betaling

Startup - DKK 69 /md. (DKK 79 /md. ved månedlig betaling)

30 ordrer pr. md

Basic - DKK 129 /md. (DKK 159 /md. ved månedlig betaling)

200 ordrer pr. md

Standard - DKK 199 /md. (DKK 239 /md. ved månedlig betaling)

500 ordrer pr. md

Premium - DKK 349 /md. (DKK 419 /md. ved månedlig betaling)

1500 ordrer pr. md

Enterprise - DKK 549 /md. (DKK 659 /md. ved månedlig betaling)

3000 ordrer pr. md

fra DKK 59 pr. måned

Priser

Abonnementspriser: Reepay - Billy

Ved halvårlig betaling

Startup - DKK 59 /md. (DKK 69 /md. ved månedlig betaling)

30 ordrer pr. md

Basic - DKK 99 /md. (DKK 119 /md. ved månedlig betaling)

200 ordrer pr. md

Standard - DKK 179 /md. (DKK 219 /md. ved månedlig betaling)

500 ordrer pr. md

Premium - DKK 299 /md. (DKK 359 /md. ved månedlig betaling)

1500 ordrer pr. md

Enterprise - DKK 449 /md. (DKK 539 /md. ved månedlig betaling)

3000 ordrer pr. md

Fuldautomatisk håndtering af fakturaer fra Reepay

IEX henter dine fakturaer og overfører direkte til dit regnskab, så du slipper for at indtaste manuelt.
Når en faktura får status til “Settled” i Reepay, overføres den automatisk til dit regnskab med IEX.

Hurtig opsætning og brugervenligt dashboard

Med IEX dashboardet er du hurtigt i gang, og du får dit eget dashboard til at skræddersy din opsætning og monitorere dine overførsler.

IEX dashboard'et

Mindre administration. Mere overblik.

I IEX dashboard’et kan du løbende følge dine overførsler samt gensende dem efter behov, og se eventuelle grunde til eksempelvis en ordre eller et produkt ikke er overført.

Dashboard’et giver dig også mulighed for løbende at justere på indstillingerne for din integration, så du kan tilpasse integrationen til de behov, der opstår undervejs i driften af din virksomhed.