Et workflow, der matcher dine behov.
Opsæt en automatisk dataoverførsel mellem dine systemer på få minutter.

Hvad kan du med produktet?
IEX er den perfekte løsning for virksomheder, der ønsker at optimere deres digitale forretningsprocesser og skabe en mere effektiv og sammenhængende drift. Integrationen kan tilpasses virksomhedens behov for let og gnidningsfri arbejdsgang.
Automatisk overførsel på det rigtige stadie
Data overføres helt automatisk på et givent stadie i det konkrete system, f.eks. når en betaling er godkendt, eller en ordre er markeret som “Gennemført”. Du behøver derfor ikke klikke dig igennem lange lister for at sende data videre.
Overførsel af komplette datasæt
Din data overføres med alle de nødvendige datasæt for at kunne oprettes i modtager-systemerne. F.eks. overføres en webshop-ordre med kunden, ordrelinjer, priser og momssatser for at kunne oprettes i et regnskabssystem.
Indstillinger til dit behov
Du kan selv sætte indstillinger for hvordan data, der modtages og afsendes skal håndteres. Der findes indstillinger til at håndtere alle de gængse scenarier for datahåndtering til og fra systemerne.

Opsæt flows mellem flere systemer
Forbind alle dine systemer via samme integration. Forbindelser kan opsættes, så du får et flow, der matcher dit specifikke behov. F.eks. kan en webshop-ordre sendes til pakning på lageret, når den er godkendt, og efter den er afsendt, kan den sendes til bogføring i regnskabet, hvorfra der sendes en fakturamail.
Få de vigtige notifikationer direkte på mail.
Du kan altid følge med i hvilken data, der er overført, og du kan opsætte fejl-notifikationer og statusrapporter, som du får tilsendt på mail. På den måde kan du altid følge med i, hvad der sker med din data, og om der mangler noget i overførslen.
Undgå huller i bogføringen med en detaljeret log.
Følg overførslen gennem alle stadier og få et detaljeret overblik over data, der er modtaget og afsendt. Identificér fejlårsager og fejlkilder ved manglende overførsler, og modtag fejlrapporter via mail med notifikationssystemet. Ved opdatering af en fuldført overførsel kan du se både den nye og den oprindelige data.






Effektive automationer.
Et væld af kraftfulde funktioner, du kan skræddersy med platformen. Mulighederne varierer mellem systemer og systemkategorier.
Faktura-håndtering
En faktura oprettes som kladde eller bogføres.
Fakturabetaling
Sæt betalingsbetingelse ud fra betalingsmetode.
Afsend fakturamail
Send faktura med dit eget fakturalayout.
Match kunder
Avanceret håndtering af kunder til dit behov.
Lagerstyring
Træk fra lageret ved salg og opdater lagerantal.
EU-moms (OSS)
Brug momssatser for EU-lande med One Stop Shop.
Øredifferencer
Afrundingsdifferencer udlignes automatisk.
Ordrestadie
Ordrer håndteres ud fra ordrestadie.
Match betalinger
Udbetalinger og gebyrer matches med faktura til afstemning og bogføring.
Opret produkter
Opret og opdater produkter i webshop ud fra behov.
Træk pluklister
Brug webshoppens ordrer som pluklister til lageret
Filhåndtering
Automatisk import/eksport til CSV eller XML.
Er du frisk på at vide mere?
Bliv kontaktet af IEX salgsteamet, der kan rådgive dig i, hvordan en integration kan hjælpe dig i din arbejdsdag.