• Dansk
  • English
COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Torsdag d. 21. maj holder vi lukket grundet Kristi Himmelfartsdag.
Fredag d. 22 maj holder vi som udgangspunkt telefonerne lukket og yder begrænset mail-support. Er dit behov akut, kan du ringe og trykke 1, og vi vil forsøge at hjælpe dig så godt, vi kan. Bemærk, denne ekstra service kan være fakturabelagt.
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

Forbedret serverkapacitet og nye produkter på vej

Forstærkede ressourcer

Sommeren har været travl i IEX.

Vi mærker, at implementering af cloudbaserede softwaresystemer foregår i en stadig større skala og i større virksomheder, end hvad vi tidligere har set. Med den kæmpe fleksibilitet, der opnås ved brug af integrationer til åbne API’er, er det let for omstillingsparate virksomheder at få opbygget automatiseringer, der er brugervenlige, hurtige og effektive. Vi er efterhånden gearet til at håndtere større udviklingsprojekter for organisationer, der omstiller deres regnskabshåndtering, og vi har over sommeren arbejdet på at udvide mandskab og serverkapacitet til at håndtere large-scale opgaver med en forbedret drift- og datasikkerhed.

Tilmeld nyhedsbrev

Nye produkter undervejs

Som altid arbejder vi benhårdt for at skabe produkter, der minimerer det kedelige tidsrøver-arbejde og giver vores kunder ekstra tid til at udvikle og optimere deres forretning. I efteråret lancerer vi en ny version af IEX dashboardet, der vil bringe nogle fede nye features, der kommer til at gøre livet lettere for revisorer, webshopsejere, iværksættere med flere.

Der venter en række spændende funktionaliteter og produkter, der kan tilknyttes den 3. version af IEX dashboardet. Blandt andet vil vi tilgodese behovet for at håndtere bilag med en integration til Bilagscan, der kommer til at gøre livet lettere for bogholdere og revisorer.

I den kommende tid vil vi løfte sløret for, hvad der kan forventes af IEX version 3, så følg endelig med her på bloggen og på vores sociale medier.

Find os på Facebook

Følg os på LinkedIN

  • Dansk
  • English