• da
  • en
COVID-19: IEX følger myndighedernes anbefalinger og lukker fælleskontoret til og med d. 13. april.

Vi arbejder hjemmefra og bestræber os på en uforstyrret drift af systemer og support.

Vores telefoner er åbne, men kontakt os så vidt muligt via chatboks eller mail for at lette sagsbehandlingen.

COVID-19: IEX følger myndighedernes anbefaling om lukning af kontor. Til og med d. 13. april arbejder vi fra hjemmearbejdspladser, men bestræber os på en uforstyrret drift af systemer og support.

Vores telefoner er åbne, men kontakt os så vidt muligt via chatboks og mails for at lette sagsbehandlingen.

We automate
your business

IEX version 3:
Den mest avancerede integrationsplatform på markedet

Modulær platform

Med det nye IEX behøver du ikke flere særskilte integrationer for at opsætte komplekse workflows imellem flere systemer. På én integrationskonto, kan du nemlig tilføje dine systemer som "moduler". Efter behov kan du opsætte forbindelser på kryds og tværs imellem dine systemer.

Automatiser gentagne opgaver

IEX automatiserer dine opgaver med at flytte data mellem webshops, regnskaber, POS- og lagersystemer, samt systemer til abonnementshåndtering. Det sparer din virksomhed for store mængder manuelt arbejde, hvilket frigør ressourcer til andre, mere spændende, opgaver.

Automatisk datahåndtering

IEX flytter automatisk din data fra det ene system til det andet. Det kan f.eks. være ordrer fra din webshop, der automatisk oprettes som fakturaer i dit regnskab, eller lagerantallet fra dit kasseapparat, der opdateres i din webshop. Automatisk datahåndtering mindsker tastefejl og hjælper dig til at holde et bedre overblik.

Du kan selv sætte op

De fleste integrationer, kan du selv sætte op. Du slipper derfor for store opstartsudgifter og kommer hurtigt i gang med at optimere din forretning med automatisationen. Har du brug for hjælp til en avanceret opsætning, står supporten klar til at svare på spørgsmål, og fuld opsætning kan tilkøbes.

Flows der matcher til din virksomhed

IEX version 3 bruger et standardiseret format, der gør det muligt at forbinde systemer på kryds og tværs.

  • Flows består af data-forbindelser, der frit kan sættes op imellem systemerne. Forbindelser tager fat i specifikke datasæt, f.eks. kunde-felter eller produkt-felter. Særskilte forbindelser gør det let at holde overblikket over din integration, og administrere data-overførslen efter behov.
  • Forbindelser kan let tilpasses med vores Filter & Mapping tool
  • Filtre og mappings gør det muligt at lave avanceret automatisk sortering af data ud fra fast definerede parametre.

Et abonnement til dit behov

Det nye IEX er indrettet med en mere fleksibel prisstruktur, der matcher dit behov. Det nye startup-abonnement gør det billigere for dig, der ønsker at automatisere en lille forretning.

Har du en større opsætning, behøver du kun én integration, hvor du kan administrere dine moduler og tilkøbe de features, du har brug for.

På de fleste integrationer tilbydes gratis prøveperiode i 14 dage

Hold overblikket med IEX dashboardet

  • Fuld log over dataoverførsel
  • Avancerede indstillings-muligheder
  • Udvidet værktøj til opsætning af filtre og mappings kan tilkøbes
  • Sikker og effektiv faktura-overførsel
  • Gratis 14 dages prøveperiode

Oplev det brugervenlige dashboard

Ofte stillede spørgsmål

IEX bestræber sig på at gøre det så let som overhovedet muligt at opsætte en integration. Ved oprettelse tages du trinvist igennem opsætningen, og så vidt muligt har IEX brugerguides til at hjælpe dig igennem opsætningen.

Ja, du kan altid tilkøbe opsætning hos IEX.

IEX teknikeren vil afstemme med dig, hvordan integrationen ønskes opsat, og du integrationen aktiveres ikke, før du har godkendt resultatet af overførslen.

Pris og leveringstid på opsætning afhænger af den konkrete integration.

Ja, vi tilbyder en gratis 14 dages prøveperiode til alle integrationer, der ikke har påkrævet opsætning af IEX.

Denne periode kan du bruge til at sætte integration op og teste, om den matcher dit behov.

Ja, support på IEX servicen er inkluderet i abonnementet.

Telefonisk support er forbeholdt standard-abonnenter og opefter, men Startup- og Basic-abonnenter kan få hjælp via mail og chatfunktion.

Vær opmærksom på, at IEX ikke supporterer på andre systemer end egen platform.

Tilsvarende et mobilabonnement vil du få tilsendt en mail op til og ved overskridelse, der tilbyder dig at købe tilkøbsordrer eller opgradere abonnement.

Da integrationen for mange virksomheder er forretningskritisk lukkes, der ikke automatisk for overførslen. Taksten på ekstraordrer er dog rimeligt sat, så du ikke står med en uforholdsmæssigt stor ekstraregning.

Du kan se taksten for tilkøbsordrer på denne side.

Ja. Hvis du endnu ikke har opsat din webshop, kan du stadig bestille opsætning af integration i forvejen.

Hvis du bruger et test-domæne, kan vi koble denne til, så du kan teste frit og efterfølgende ændre domænet til det rigtige site.

Vi kan tilpasse integrationerne til at matche de flestes behov, så længe datasættene er systematiske.

Hvis din opsætning er kompleks, og du er i tvivl om integrationen kan flytte dataen efter din forretnings behov, kan du kontakte IEX på sales@iex.dk

Send gerne en beskrivelse af, hvordan du kunne tænke dig, at integrationen skal virke, og evt. en uddybning af, hvad der er modtager- og afsender-felter, og hvilke variabler der findes deraf.

Hvad vores kunder siger

"IEX har været yderst behjælpelige gennem hele processen, og vi har idag fået en løsning, der imødekommer alle vores krav til en optimal e-conomic integration."
Sommy Sloth Bjørvig
Shopejer og indehaver, BeChristensen
"Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og serivce! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!"
Mikkel Randrup Rasmussen
Online konsulent, meotine.com
"IEX gav god support på chatten og allerede indenfor få timer, havde de sat det op og de var klar til at lave ændringer til integrationen med det samme. Vi har nu sparet 1/2 - 1 dags arbejde hver uge på at sende fakturaer ud med deres service."
Lasse Vendelbo
Regnskabsansvarlig, Is Til Fest ApS
"IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene."
Thomas Krogh
Ejer, cykelhjelm.dk
  • da
  • en