Fuld-automatisk overførsel hvordan virker det?

Afspil video

Automatisk overførsel på betalings- eller ordrestadie

Data overføres helt automatisk på et givent stadie i det konkrete system, f.eks. når en betaling er godkendt, eller en ordre er markeret som “Gennemført”. Du behøver derfor ikke klikke dig igennem lange lister for at sende data videre.

Overførsel af komplette datasæt

Din data overføres med alle de nødvendige datasæt for at kunne oprettes i modtager-systemerne. F.eks. overføres en webshop-ordre med kunden, ordrelinjer, priser og momssatser for at kunne oprettes i et regnskabssystem.

Indstillinger til dit behov

Du kan selv sætte indstillinger for hvordan data, der modtages og afsendes skal håndteres. Der findes indstillinger til at håndtere alle de gængse scenarier for datahåndtering til og fra systemerne.

Opsæt et flow mellem to eller flere systemer

Forbind alle dine systemer via samme integration. Forbindelser kan opsættes, så du får et flow, der matcher dit specifikke behov. F.eks. kan en webshop-ordre sendes til pakning på lageret, når den er godkendt, og efter den er afsendt, kan den sendes til bogføring i regnskabet, hvorfra der sendes en fakturamail.

Forbind dine systemer

Send og modtag data til og fra populære webshops, regnskaber, POS, lager, indløsere, abonnementssystemer mv.

Inkluderet support

Hvis du har brug for hjælp, kan du altid skrive til IEX supportteamet, der vil besvare din henvendelse hurtigst muligt.

Fleksibelt abonnement

Du sætter abonnementets størrelse ud fra dit forbrug, og du betaler en individuel fordelagtig pris for hvert system, der kobles til.

Fuld tryghed med notifikationer

Du kan altid følge med i hvilken data, der er overført, og du kan opsætte fejl-notifikationer og statusrapporter, som du får tilsendt på mail. På den måde kan du altid følge med i, hvad der sker med din data, og om der mangler noget i overførslen.

Avancerede tilpasninger med mapping modul

Mapping modulet er en udvidelse, der gør det muligt at filtrere og tilpasse dataoverførslen for avancerede funktionaliteter, skræddersyet til dit behov. Har du behov for at filtrere data, omdirigere felter eller tilpasse indhold i højere grad end standard-indstillingerne tilbyder, kan du altid kontakte IEX for at høre nærmere om hvilke muligheder, der er for at løse det.

Komplet overblik med log over overførselshistorik

Følg overførsel på alle stadier

Fold datasættet ud på samtlige stadier i overførslen, og se hvilken data der er modtaget og afsendt.

Fejlsøgning

Se fejlårsager og fejlkilder, der forårsager manglende overførsler. Fejlrapporter kan sendes til din mail med notifikationssystemet.

Opdateringer

Hvis en fuldført overførsel opdateres, kan du se den opdaterede data samt den oprindelige data for overførslen.

Funktionaliteter

Et udpluk af mange funktionaliteter, der kan sættes op med platformen. Funktionaliteter varierer mellem systemer og systemkategorier.

Opret fakturakladde eller bogfør

En faktura kan enten blive oprettet som en kladde eller blive bogført automatisk. Du styrer selv, hvordan den skal håndteres.

Registrer faktura som betalt

Sæt en standard-betalingsbetingelse eller registrer faktura som betalt ud fra den betalingsmetode, der er anvendt.

Afsend fakturamail

Afsend en mail med faktura til kunden med en skræddersyet mailtekst og dit eget fakturalayout.

Match kunde eller opret ny

Kunder matches op mod eksisterende, før en ny oprettes. Angiv selv, hvilket felt der matches på, eller håndter alt via én kunde.

Opret ordrer og reservér på lager

En ordre fra webshoppen kan oprettes som ordre i regnskabet for at reservere varen på lageret.

Anvend OSS til EU-moms

Benyt de pågældende momssatser for EU-lande med One Stop Shop-funktionalitet til at angive korrekt moms i regnskabet.

Håndtér øredifferencer

Differencer på øreniveau grundet forskellige afrundingsmetoder kan udlignes automatisk. Sæt selv tolerance.

Synkroniser ud fra ordrestadie

Du kan angive, at fakturaer og ordrer håndteres forskelligt, afhængig af hvilket stadie ordren har i afsendersystemet.

Match betalinger med PayMatch

Dine udbetalinger og gebyrer matches med dine fakturabetalinger for at klargøre til afstemning og bogføring af regnskabet.

Opret produkter i webshop

Hent produkter fra POS eller regnskab, og opret eller opdater løbende webshoppens produkter herfra.

Træk pluklister fra ordrer

Opret filer ud fra webshoppens ordrer, der kan anvendes som pluklister til ordrehåndtering på lageret.

Import eller eksporter filer

Med en integration til CSV eller XML kan du automatisk importere eller eksportere filer fra og til en filmappe.