Integration til Reepay

Overfør automatisk dine abonnementsfornyelser fra Reepay til dit regnskab. Der oprettes en faktura for hver fornyelse, og kunder oprettes/opdateres ud fra dine indstillinger. Registrer betaling og udsend fakturamail efter behov. Integrationen kan udvides med en opkobling til din indløser for at lette afstemningen af betalinger.
Forbind til:RegnskabFil-integration

Bogfør dine Reepay-fornyelser i dit regnskab

Optimer din abonnementshåndtering med en integration, der forbinder Reepay til dit regnskab. Dine abonnementsfornyelser og enkeltstående opkrævninger oprettes i regnskabet som en faktura, og du har mange muligheder for at finjustere, hvordan fakturaer håndteres.

Fornyelser & krediteringer

Opret og bogfør fakturaer og kreditnotaer, der afspejler din abonnementshåndtering i Reepay.

Registrer betalinger

Ud fra betalingsmetoden i Reepay eller mangel på samme, kan der sættes en betingelse på faktura.

Ekstra opkrævninger

Ekstra opkrævninger på "løse" ordrelinjer kan tilskrives varenummer for oprettelse af faktura.

Forbind Reepay med dit regnskab

Forbind Reepay med dit regnskab

Overfør abonnementsfornyelser, opret og bogfør fakturaer, håndter kreditnotaer og synkroniser kunder og produkter. Håndter faktura ud fra betalingsstadiet i abonnementssystemet og registrer som betalt ud fra betalingsmetode.

Hvordan fungerer det?
Abonnementsfornyelser fra dit abonnementssystem overføres automatisk til dit regnskab på et eller flere givne betalingsstadier. I regnskabet oprettes en faktura med alle ordrelinjer fra abonnementet. Du kan selv angive, hvorvidt fakturaer skal bogføres automatisk, og hvilken betalingsbetingelse der skal gælde på fakturaen. Oprettelse og opdatering af kunder og produkter indstilles efter dit behov.

Fornyelser & ordrer

Ordrer hentes automatisk fra abonnementssystemet på et givent betalingsstadie og overføres til regnskabet, hvor der oprettes en faktura. Hvordan fakturaen håndteres kan tilpasses via integrationens indstillinger.

Læs mere om overførsel af ordrer

Krediteringer

Krediteringer fra abonnementssystemet håndteres automatisk i regnskabet, når et beløb refunderes. I regnskabet oprettes en kreditnota til den bogførte faktura.

Læs mere om håndteringen af krediteringer

Produkter

Produkter overføres fra abonnementssystem til regnskab. Hvordan produkter oprettes og opdateres angives i indstillingerne. De fleste regnskaber påkræver, at produkter er oprettet, før der kan dannes en faktura.

Læs mere om synkronisering af produkter

Kunder

Kundeoplysningerne fra abonnementet bruges til at oprette en ny eller opdatere en eksisterende kunde i regnskabet. Der kan opsættes særskilte indstillinger for B2C-, B2B- og EAN-kunder.

Læs mere om synkronisering af kunder

Moms

Momsen beregnes ud fra de gældende momsregler i regnskabet, og systemet validerer beløbene inden bogføring af faktura. Såvidt regnskabet tilbyder funktionaliteten, understøttes One Stop Shop Moms.

Læs mere om håndteringen af moms

Skjul Læs mere

Fordele

Opret kladde eller bogfør

En faktura kan enten blive oprettet som en kladde eller blive bogført automatisk. Du styrer selv, hvordan den skal håndteres.

Registrer faktura som betalt

Sæt en standard-betalingsbetingelse eller registrer faktura som betalt ud fra den betalingsmetode, der er anvendt.

Send faktura ved fejl på kort

Ved fejl på kortbetaling, kan der sættes en anden betalingsbetingelse og udsendes faktura til kundens mail.

Match kunde eller opret ny

Kunder matches op mod eksisterende, før en ny oprettes. Angiv selv, hvilket felt der matches på, eller håndter alt via én kunde.

Håndtér øredifferencer

Differencer på øreniveau grundet forskellige afrundingsmetoder kan udlignes automatisk. Sæt selv tolerance.

Match betalinger med PayMatch

Udvid med integration til indløser for at matche fakturabetalinger med udbetalinger og gebyrer til afstemning.

Beregn pris på integration til Reepay

Vælg en kombination af moduler for at beregne pris

Sæt selv op eller tilkøb opsætning af IEX

Du kan selv sætte de fleste integrationer op til dette system, såfremt der påkræves opsætning på det andet system, du vil forbinde til. I prisberegneren fremgår det, om opsætning er påkrævet eller ej. Ved egen opsætning vil du finde vejledning til oprettelse af forbindelse, samt beskrivelser af indstillinger i platformen. Tilkøb af opsætning kan foretages allerede ved bestilling eller senere i forløbet, hvis behovet opstår. I så fald overtager IEX teknikere opsætningen og hjælper dig med at komme i mål ud fra dine ønsker.

Ofte stillede spørgsmål til Reepay-integrationen

Kan tidligere abonnementsfornyelser importeres til mit regnskab?

Ja, hvis du har abonnementsfornyelser, der endnu ikke er bogført i regnskabet, kan disse importeres via IEX platformen. Importen varetages af IEX supportere, og der afgives tilbud på den ekstra overførsel. Kontakt IEX support for at aftale nærmere.

Kan der laves tilpasninger på feltniveau?

Med IEX mapping modulet kan der laves avancerede tilpasninger og filtrering på felter og indhold. Mapping modulet er en udvidelse, der anvendes til at tilpasse data-overførslen igennem IEX.

Funktionaliteten af mapping modulet opsættes af en IEX tekniker. Prisen for opsætning af mappings samt abonnement på mapping modulet er ikke inkluderet i standard-prisen for opsætning af en integration.

Har du brug for filtre eller mappings, kan du sende en beskrivelse af din ønskede opsætning til IEX via chat eller mail, hvorefter du vil få et tilbud på opsætning.

Vidensbase

Læs mere om hvordan integrationen fungerer, og få mere information om hvilke funktionaliteter der tilbydes.
Gå til vidensbasen

Hvorfor vælge IEX?

Integrationer har tidligere været meget omkostningstunge og forbeholdt store virksomheder. IEX-platformen leverer avancerede integrations-funktionaliteter til små og mellemstore virksomheder for at automatisere dine krævende driftsopgaver.

Anvendes af

1000 +
tilfredse kunder

Nem installation

Du kan selv sætte de fleste integrationer op i den letanvendelige platform, der er udviklet med ikke-tekniske brugere for øje.

Inkluderet support

IEX er en abonnementsløsning med inkluderet support på alle produkter.

Sikker og pålidelig platform

Nyoprettede produkter i kasseapparat, oprettes automatisk i webshop.

Kæmpe fan! Leverer hver gang – både på produkt og service! IEX leverer både produkt og service i særklasse. Er altid klar til at hjælpe med at finde rette løsning mht. integrering fra kassesystem, webshop og økonomisystem. Kæmpe fan herfra!

Mikkel Randrup Rasmussen

Online konsulent, meotine.com

IEX sparer tid og penge for mig. Jeg bruger IEX Integration til overførsel af ordrer og produkter fra webshop til regnskabsprogram. Det arbejde er jeg rigtig glad for at kunne automatisere. De gange jeg har haft brug for support er problemerne blevet løst hurtigt og grundigt. Det virker som et stabilt system, hvor der er styr på tingene.

Thomas Krogh

Ejer, cykelhjelm.dk

Velkommen til det nye IEX!

Vi har lanceret et nyt website med et nyt visuelt udtryk. Selvom du ikke kan genkende vores logo, er vi stadigvæk de samme. Vi håber, du kan lide det nye look.