Priser

Beregn prisen på din integration her.

Hvilke systemer vil du forbinde? Vælg min. 2 systemer

{{ availableSystem.display_name }}
Tilføj

Vælg dine månedlige forbrugsgrænser

Vælg din månedlige forbrugsgrænse

{{ slider.type.display_name_plural }} Ubegrænset {{ formatSliderStep(slider) }} pr. md.

Tilvalg

{{ addonDisplayName(addon) }} {{ formatPrice(addonPrice(addon)) }}/md.
Læs mere

Kontakt os for at vide mere

Kombinationen er endnu ikke tilgængelig. Skriv dig op for at få mere information

Bestil uforpligtende tilbud

Dit abonnement

Årlig (spar 10%) Månedlig
{{ formatPrice(totalPrice, 0) }} per måned
+{{ systemDisplayPrice(chosenSystem) }} {{ chosenSystem.display_text }}
Opsætning (påkrævet) Sæt integrationen op for mig {{ formatPrice(setupPrice) }} Læs mere
Forventet levering: {{ formattedSetupDays }}
Tilføj en webshop eller et abonnementssystem for at håndtere omsætning. Læs mere
Upload CSV eller XML fil(er)
Ekskl. moms
Ekskl. moms

Denne kombination er lidt speciel...

Der findes ingen foreslået standard-opsætning til denne kombo, men du er meget velkommen til at kontakte os for at høre, hvad der er muligt.

Det får du med integrationen

  • {{ feature.name }}

{{ note.note }}

Features gælder for samtlige systemer, med enkelte undtagelser. Kontakt os, hvis du ønsker at gennemgå funktionaliteten.

Kontakt os hvis du vil vide mere om denne kombination

FAQ

Har du nogen spørgsmål?

Ja, du kan altid opgradere og nedgradere abonnement. Opgradering kan foretages med øjeblikkelig virkning via platformen, og nedgradering kan foretages ved kontakt til IEX med virkning på første fornyelse efter igangværende periodes udløb.

Nej, integrationen fortsætter med at overføre data, selv hvis du rammer loftet for dit forbrug. Ved overforbrug vil du blive tilbudt at købe ekstra ordrer, opgradere abonnementet eller at vi automatisk fakturer dit overforbrug.

Nej, du er ikke bundet til dit abonnementet hos IEX. En forudbetalt periode refunderes dog ikke, så ved opsigelse i en igangværende periode vil du kunne anvende integrationen til den forudbetalte periodes udløb.

De fleste integrationer kan du selv sætte op, hvortil der tilbydes en 14 dages prøveperiode. Alternativt kan du tilkøbe opsætning, der varetages af IEX. Nogle systemer påkræver opsætning af IEX. Det vil være vist ved bestilling, om der påkræves opsætning.

Der er inkluderet support på alle abonnementstrin. Du kan altid kontakte IEX support for hjælp. Hvis du ikke ønsker selv at varetage opsætningen, kan du også altid tilkøbe en fuld opsætning af integrationen hos IEX.

Nej, abonnementet dækker kun den ydelse, der er leveret af IEX. Abonnementsprisen for de integrerede systemer er ikke inkluderet i IEX-abonnementet. Evt. priser for ekstra services, f.eks. adgang til API og lager-funktionaliteter, der opkræves af systempartneren, er heller ikke dækket af IEX abonnementet.

Hvad sker der, hvis jeg overstiger ordregrænsen?

Hvis du i perioder overstiger dine forventede salgstal og loftet for det antal overførsler, der er inkluderet i dit abonnement, kan du altid tilkøbe flere overførsler. Integration vil ikke blive standset, du vil blot få en mail om, at du har oversteget loftet, hvori du bliver tilbudt tilkøb. Du kan altid tanke ekstra ordrer op i IEX dashboardet til en fordelagtig pris.

Skriv til os.

Har du spørgsmål til pris, funktionalitet eller andet? Du kan altid skrive til os her.

support1