Priser
Vælg to systemer, du vil forbinde, for at udregne en pris.
1. Hvilke systemer vil du forbinde? Vælg min. 2 systemer
2. Vælg dine månedlige forbrugsgrænser
2. Vælg din månedlige forbrugsgrænse
3. Tilvalg
Det får du med integrationen
- {{ feature.name }}
{{ note.note }}
Kontakt os, hvis du ønsker at gennemgå funktionaliteten.
Denne kombination er lidt speciel...
Der findes ingen foreslået standard-opsætning til denne kombo, men du er meget velkommen til at kontakte os for at høre, hvad der er muligt.
Kontakt os for at vide mere
Kombinationen er endnu ikke tilgængelig. Skriv dig op for at få mere information
Bestil uforpligtende tilbud
Dit abonnement
{{ chosenSystem.display_name }} x{{ chosenSystem.amount }}
{{ addonDisplayName(addon) }}
*{{ note }}
Kontakt os hvis du vil vide mere om denne kombination
Snak med en af vores eksperter
Hvis du har spørgsmål til vores integrationer – så skriv dine kontaktoplysninger her for en uforpligtende snak.
Ofte stillede spørgsmål
Kan jeg op- og nedgradere abonnementet?
Ja, du kan altid opgradere og nedgradere abonnement. Opgradering kan foretages med øjeblikkelig virkning via platformen, og nedgradering kan foretages ved kontakt til IEX med virkning på første fornyelse efter igangværende periodes udløb.
Standser integrationen ved overforbrug?
Nej, integrationen fortsætter med at overføre data, selv hvis du rammer loftet for dit forbrug. Ved overforbrug vil du blive tilbudt at købe ekstra ordrer, opgradere abonnementet eller at vi automatisk fakturer dit overforbrug.
Er der en bindingsperiode på abonnementet?
Nej, du er ikke bundet til dit abonnementet hos IEX. En forudbetalt periode refunderes dog ikke, så ved opsigelse i en igangværende periode vil du kunne anvende integrationen til den forudbetalte periodes udløb.
Kan jeg selv sætte integrationen op?
De fleste integrationer kan du selv sætte op, hvortil der tilbydes en 14 dages prøveperiode. Alternativt kan du tilkøbe opsætning, der varetages af IEX. Nogle systemer påkræver opsætning af IEX. Det vil være vist ved bestilling, om der påkræves opsætning.
Hvad hvis jeg støder ind i en udfordring, jeg ikke kan løse?
Der er inkluderet support på alle abonnementstrin. Du kan altid kontakte IEX support for hjælp. Hvis du ikke ønsker selv at varetage opsætningen, kan du også altid tilkøbe en fuld opsætning af integrationen hos IEX.
Er abonnementsprisen for mine integrerede systemer inkluderet i IEX-abonnementet?
Nej, abonnementet dækker kun den ydelse, der er leveret af IEX. Abonnementsprisen for de integrerede systemer er ikke inkluderet i IEX-abonnementet. Evt. priser for ekstra services, f.eks. adgang til API og lager-funktionaliteter, der opkræves af systempartneren, er heller ikke dækket af IEX abonnementet.
Hvad sker der, hvis jeg overstiger ordregrænsen?
Hvis du i perioder overstiger dine forventede salgstal og loftet for det antal overførsler, der er inkluderet i dit abonnement, kan du altid tilkøbe flere overførsler. Integration vil ikke blive standset, du vil blot få en mail om, at du har oversteget loftet, hvori du bliver tilbudt tilkøb. Du kan altid tanke ekstra ordrer op i IEX dashboardet til en fordelagtig pris.
Prisliste for ekstra ydelser og services
Her finder du et overblik over priser for ekstra ydelser og services, der leveres efter aftale med IEX. Priser er vejledende og kan tilsidesættes, hvis du har fået et andet skriftligt tilbud for samme ydelse fra en IEX medarbejder.
Ydelse | Pris | Note |
---|---|---|
Ekstra support | DKK 750 pr. påbegyndte 0,5 time | Anvendes ved fakturerbar akutsupport, gentagen kontakt til support vedr. samme spørgsmål, fejl der ikke er forårsaget af IEX eller ved manglende fejlretning ud fra supportens tidligere henvisninger. |
Opsætning af mappings | Fra DKK 1000 | |
Gennemgang af integration | DKK 1500 pr. påbegyndte time | |
Udvikling | Skriv for pris | |
Konsulentmøde | DKK 2500 pr. påbegyndte time | Efter aftale. Primært online møder. |