• Dansk
  • English
COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Torsdag 22/10: Grundet ekstraordinær travlhed er vi forårsaget til at lukke telefonerne for at lette sagsbehandlingen. Har du spørgsmål eller brug for support, bedes du skrive ind på support@iex.dk.
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

We automate your business

IEX er en automatisk integrations service, der forbinder webshop, regnskab, POS- eller lagersystemer med hinanden.

IEX leverer integration til erhvervslivet med en klar ambition om at gøre dagligdagen nemmere for virksomhederne ved at skære unødvendige rutiner og arbejdsgange helt væk og frigøre tid, penge og menneskelige ressourcer.

Har du specifikke behov til en integrationsopgave, så møder vi dig med venlig og kompetent rådgivning.

Tøv ikke med at kontakte os!

+
Integrerede systemer
+
Aktive brugere
+
Daglige overførsler

Overblik over produkt

Behovet for sammensætning af integration på tværs af diverse salgs- og servicekanaler er vokset gevaldigt siden IEX udgav sin første version tilbage i 2008.

I dag er vi stolte af at besidde en stor systemportefølje, der kan integreres på tværs, kombineret med masser af know how, så vi kan hjælpe dig med at opbygge netop den integrationsløsning, din virksomhed har brug for.

Den nye IEX platform er mere fleksibel og brugervenlig end nogensinde og er udviklet på mange års brugererfaringer indenfor systemintegrationer.

Milepæle

IEX modtager Børsens Gazellepris
November 2019
IEX releaser version 3: Fleksible byggeklodser i modulær platform
Maj 2019
IEX opnår 1000 aktive brugere
Marts 2018
IEX releaser version 2: Avanceret integrationsplatform med brugergrænseflade
August 2014
Første storkunde og 100 aktive brugere
Maj 2013
IEX releaser version 1.5: Integrationer leveres på konsulentbasis uden brugergrænseflade
Februar 2011
IEX stiftes
December 2010
Første integrationsopgave leveres gennem mediebureau
Maj 2009

Fokus på integration og automatiserede processer

Et kompetent team med indgående systemkendskab

Projekter baseres på avanceret egenudviklet integrationsplatform

En kendt samarbejdspartner til de store systemer i branchen

Fokus på integration og automatiserede processer

Et kompetent team med indgående systemkendskab​

Projekter baseres på avanceret egenudviklet integrationsplatform

En kendt samarbejdspartner til de store systemer i branchen

Mød vores team

IEX består af dygtige fagfolk, der hver især besidder en bred vifte af kompetencer med integration.
Teamet står for support og opsætning af integration samt daglig drift og vedligehold af IEX servicen, så den altid kører upåklageligt.

Niel Rokkjær

CEO & Co-Founder

Penille Achena

Accounting & HR Manager

Johan Delaire

Digital Marketing Manager

Dennis Christensen

Customer Service Manager
& Developer

Kim Solberg

1. Support & Developer

Benjamin Jensen

Senior Developer
& Technical Manager

Jakob Ferdinandsen

Developer

Patrick Drifte

Developer

Christian Bangslund

Developer

Bjarne Berthelsen

Frontend Developer

  • Dansk
  • English