Kundecase Kristians Kaffe

Kristians Kaffe holder styr på store mængder af transaktioner med IEX. Det letter deres administrative arbejde, så de kan tilbyde en god og effektiv service til deres kunder.
“Når man går fra at have 5 transaktioner om dagen til 100, kan man ikke længere røre ved det hele selv.”
Kristian Knudsen
Indehaver, Kristians Kaffe
Kristians Kaffe tilbyder en bred palette af produkter indenfor kaffens verden med en passioneret kærlighed for kvalitetskaffe og service i verdensklasse. Kristians Kaffe servicerer i hele Danmark med friskristede kaffebøner, espressomaskiner og reservedele, samt servering med baristaer.

Kristians Kaffe holder styr på transaktioner med IEX

  • Automatisk overførsel af ordrer fra webshop til regnskab med håndtering af fakturaer
  • Udbetalinger fra indløser bliver matchet med tilknyttede fakturaer
  • Regnskab er altid up to date og klar til bankafstemning

Kristian Knudsen, ejer af Kristians Kaffe, stræber efter at tilbyde førsteklasses service på en bred vifte af kaffeprodukter. Uanset om det drejer sig om kaffebønner, maskiner, kværne, udstyr eller barista-kurser, er kvalitet i højsædet. Men for virkelig at kunne skille sig ud, er det essentielt for Kristian at effektivisere de administrative processer. Dette gør det muligt at frigive vigtige ressourcer, som kan dedikeres til at gøre kundeoplevelsen endnu bedre.

Her letter IEX-platformen en stor del af den administrative drift i regnskabet.

“Når man går fra at have 5 transaktioner om dagen til 100, kan man ikke længere røre ved det hele selv.”

Igennem IEX har Kristians Kaffe et automatisk flow mellem webshop, indløser og regnskab. Ordrer fra webshoppen oprettes automatisk som fakturaer i regnskabet og registreres som betalt. Med Paymatch-udvidelsen sørger systemet for, at udbetalinger fra indløseren matches til den tilknyttede faktura.

Dette gør det betydeligt lettere at administrere regnskabet og holde styr på udbetalinger, idet der sikres, at der er blevet modtaget penge fra indløseren for hvert enkelt salg. Eventuelle differencer føres til en fejlkonto, så bogholderen let kan danne sig et overblik over, hvad der er sket.

“Vi havde brug for en partner, der kunne tænke frem, så de fejl, de vidste vi ville støde ind i, allerede var rettet.”

Læs mere om vores integrationer til indløsere på iex.dk/indloeser/

Vil du også samarbejde med IEX?