We Automate Your Business

Automatisk Salecto til Dinero integration

Pris fra DKK 69 pr. måned

Skab automatisk fakturaer, produkter og kunder i dit regnskabssystem

En verden af fordele med en Salecto til Dinero integration

Her er seks gode grunde til at vælge IEX løsning med Salecto til Dinero

  • Officiel Dinero partner

    IEX og Dinero er officielle samarbejdspartnere, så du er sikker på en perfekt sammenkobling af dine systemer.
  • Du er i kontrol

    IEX integrationen kan opsættes præcis til dine behov – så du får et setup, som er perfekt til din virksomhed.
  • Super kundeservice

    Når du har brug for hjælp, er IEX supporten klar på mail, chat eller telefon.
  • IEX dashboard

    I IEX dashboard er der rig mulighed for at følge log-system og få grundig indsigt i dine ordrer- og produktoverførsler.
  • En skræddersyet løsning

    Hvis du har specielle behov til din integration, kan IEX teamet hjælpe dig med at lave et setup, der passer til din forretning.
  • Hurtig opsætning

    Vores integrationer kan nemt og hurtigt sættes op, via det brugervenlige IEX dashboard.

Priser på integration mellem Salecto og Dinero

Vælg plan

Basic

200 ordrer/måned
DKK 69
/måned
  • Nem opsætning
  • Support via mail

Standard

500 ordrer/måned
DKK 129
/måned
  • Nem opsætning
  • Support via mail og chat
  • Til iværksætteren

Premium

1500 ordrer/måned
DKK 249
/måned
  • Nem opsætning
  • Support via mail, chat og telefon
  • Massere af ordrer inkluderet
  • Til vækstvirksomheder

Enterprise

3000 ordrer/måned
DKK 399
/måned
  • Nem opsætning
  • Support via mail, chat og telefon
  • Massere af ordrer inkluderet
  • Ideel til store forretninger

Dette produkt leveres på IEX v2-platformen.

Dette produkt leveres på IEX v2-platformen.

Oprettelse og konfiguration af integration: DKK 475 (obligatorisk)

Du finder din løsning hos IEX - integrationer til ethvert behov

Kontrol, overblik og dynamisk integration

IEX forbinder Salecto med Dinero og sender automatisk ordrer, varer og kunder fra din webshop til dit regnskab i real-time. På den måde kan du vinke farvel til overflødigt tastearbejde og fejl i regnskabet. 

Fra dit IEX-dashboard har du fuld kontrol, og din bogføring sker helt automatisk. IEX automatiserer dit workflow, dine processer og din arbejdsgang, og giver dig tid til at drive din virksomhed, uden stress og jag. 

IEX forbinder din webshop og dit regnskabssystem

Herunder kan du se, hvad der understøttes af integration til systemerne.

  • Ordrer
  • Produkter
  • Kunder (overføres med ordrer)
  • Lager
  • Ordrer
  • Produkter
  • Kunder (overføres med ordrer)