Lancering IEX version 3: Integrationer til ethvert behov

Sæt dig tilbage og lad det administrative arbejde klare sig selv. Nu lancerer vi IEX version 3, der gør det lettere og billigere end nogensinde at få automatiseret alle tasteopgaver i forretningen.

For erhvervsdrivende er behovet for automatiske integrationer ikke til at tage fejl af. Hvorfor bruge tid på at taste ordrer, varer og kundeoplysninger selv, når man kan få en maskine til at gøre det for sig?

Med IEX version 3 lanceres det hidtil mest brugervenlige og kraftigste værktøj til at håndtere forretningens behov for integrationer.

Nye features

Den nye platform har al den samme funktionalitet som version 2, og byder dertil på en lang række spændende opdateringer og nye features, som allerede er implementeret eller løbende vil blive en del af IEX v3, heriblandt:

  • Krediteringer
  • Pakkeløsninger ved flere integrationer
  • Add-on sektion
  • EAN betaling
  • Momskontrol på overførsler
  • Mulighed for selv at opsætte ekstra felter som brugerdefinerede felter
  • Avanceret fejlhåndtering og validering af ordrer
  • Følg dine data overalt med det forbedrede log-system
  • Startup-pakke uden binding til små virksomheder
  • og meget mere…

 

Kraftig integrationsmotor
Den nye IEX platform bygger på en kraftig integrationsmotor til at oversætte og overføre datafelter. Med et samlet manifest i IEX-kernen kan et system, der tilknyttes IEX, automatisk forbindes til alle andre systemer, og det gælder uanset dataformat og forbindelsesmetode. Det skaber mulighed for at lave avancerede og skræddersyede integrationer bl.a. via API-opkobling, webservices og FTP-overførsler, samt tilknytte flere systemer i én samlet integrationsløsning. Platformen bliver hostet på Google Cloud, som er en af de førende udbydere af cloud-hosting. Google Cloud giver os en sikker og yderst skalerbar infrastruktur som er stabil og driftsikker.

Add-On-sektion
Som noget nyt åbnes en Add-on-sektion med udvidelser, der tilføjer ekstra funktionalitet til integrationen. Blandt de første Add-on-lanceringer er løsningen Gebyrmatch. Når en kortbetaling går igennem din webshop, sikrer Gebyrmatch, at både udbetalinger og gebyrer bliver bogført helt automatisk i dit regnskabsprogram.

Bedre tilgængelighed for startups og små virksomheder
IEX har gjort det simpelt at komme i gang med sin integration på få minutter. Med en startup pakke er det muligt for selv de helt små virksomheder at få automatiseret deres arbejde, og der tilbydes nu både månedlig og halvårlig betaling.

Sitet
Samtidig med lanceringen af IEX version 3, har vi fået lavet et nyt site for at gøre det nemmere at navigere blandt de mange integrationer. Klik rundt for at se det nye site!

Kontakt IEX og hør nærmere
For mere info, kan I kontakte os på:
sales@iex.dk
eller telefon: (+45) 3222 4344.

Eksisterende kunder vil få nærmere info omkring opgradering til den nye version.

 

Følg os på Facebook: