Hent ordrer fra Stripe ind i dit regnskab
Automatiser dine opgaver med drift og vedligehold af dit regnskab med en integration til Stripe. Al ordredata hentes automatisk ud af Stripe for at oprette en faktura i dit regnskab. Du indstiller selv, hvordan din fakturaer håndteres, og du sparer store mængder tid, som du kan bruge på at udvikle din forretning.
Forbind Stripe (Orders) med regnskab, kasseapparat eller lager
Integration mellem Stripe (Orders) og regnskab
Overfør ordrer, opret og bogfør fakturaer, håndter kreditnotaer og synkroniser kunder og produkter. Du kan tilpasse integrationens funktionalitet til dit specifikke behov.
Hvordan fungerer det?
Der oprettes en faktura i regnskabet for hver ordre, der hentes fra Stripe. Du kan selv bestemme, hvorvidt fakturaen skal bogføres automatisk eller ej.
Avancerede tilpasninger
Har du behov for en særlig opsætning, kan din integration skræddersyes ved hjælp af IEX mapping modulet. Dette opsættes af IEX efter aftale.
Der overføres:
- Ordrer (inklusiv kunder)
- Produkter
- Kreditnotaer