Automatisk bogføring af dit webshop-salg sparer dig tid og penge.
Når din webshop skalerer, opstår der flere og flere små opgaver, der tager tid at løse. IEX er en platform, der automatiserer størstedelen af dine bogføringsopgaver for dit webshopsalg. Dine ordrer fra webshoppen oprettes automatisk i dit regnskab. Hvordan lander de? Som det passer dig bedst.
Opsæt integrationen og lad din bogføring passe sig selv.
Hold en god praksis i din bogføring med strømlinede procedurer.
Din data valideres mellem webshop og regnskab inden bogføring.
Brug din tid på opgaver, der skaber værdi for din forretning.
Vi har mange flere systemer end vist her. Udfyld kontaktformularen, hvis du ønsker at vide, om vi understøtter dit system.
IEX er den ideelle løsning til virksomheder, der ønsker at effektivisere deres digitale forretningsprocesser. Vi forstår din virksomheds behov og hjælper dig med at skabe en mere effektiv og sammenhængende drift. Du får en fremtidssikret løsning, der giver dig mere tid til det, der virkelig tæller.
Med vores standardopsætning får du alt, hvad du behøver for at håndtere din bogføring effektivt og nemt. Med få klik kan du sætte hele integrationen op, og ellers hjælper vi dig gerne i mål. Du undgår besværet med at opbygge komplekse integrationer fra bunden, som du ofte vil opleve i andre platforme.
Vores system sikrer, at dine data altid overføres korrekt. Skulle der opstå en fejl i overførslen, modtager du en rapport med et tydeligt overblik, så du nemt og hurtigt kan rette den.
Lige så snart kunden har lagt ordren, så ligger den faktisk i regnskabssystemet. Så det eneste, vi skal gøre, er at åbne fakturaen og godkende den, og så ellers få sendt varerne af sted til kunden. Vores integration sparer os så meget tid. Og det er tid, som er givet meget bedre ud på kunderne.
Hver forretning er unik, og derfor tilbyder vi skræddersyede integrationsløsninger, der passer præcist til dine behov. Vores fleksible systemer optimerer dine bogføringsprocesser, så du kan fokusere på det vigtigste – din vækst.
Automatisér håndteringen af dine centrale datasæt med IEX, og skab et strømlinet dataflow, der effektiviserer dine arbejdsgange. Det frigiver tid til at fokusere på vækst og dine strategiske mål.
Spar tid på dine opgaver i bogholderiet med en integration, der klarer tastearbejdet for dig.
Din kundedata overføres automatisk med ordren. Nye kunder oprettes og eksisterende opdateres.
Momsen fra dit salg håndteres altid korrekt i dit regnskab. Også hvis du er tilmeldt One Stop Shop.
Hold dine produkter synkroniseret mellem dine systemer.
Realtime lagerstyring sikrer, at du aldrig må skuffe dine kunder med udsolgte varer.
Det kan være svært at holde et overblik over, hvor meget du har til gode hos din indløser. En automatisk import af udbetalingsrapporten, skaber overblikket på en tilgodehavende-konto.
Start en uforpligtende prøveperiode på et stort udbud af systemer. Bemærk, der tilbydes ikke prøveperiode på systemer, der kræver opsætning af IEX.
Der findes ingen foreslået standard-opsætning til denne kombo, men du er meget velkommen til at kontakte os for at høre, hvad der er muligt.
{{ note.note }}
Bliv kontaktet af en salgskonsulent, der uforpligtende kan rådgive dig i, hvad en integrationen kan gøre for dig.