iex-christmas

Juletiden er over os, og juleordrerne flyver gennem checkouts på webshops over det ganske land. Året lakker mod enden, og det er tid til at gøre status og kigge på de tiltag, som IEX brugerne kan glæde sig til i det nye år.

Hos IEX har vi arbejdet på højtryk med at levere både efterspurgte integrationer og funktioner, der er med til at skære endnu mere administrationsarbejde helt væk.

Et år med masser af nyt

IEX stræber efter at være din tekniske integrationspartner, og arbejder målrettet for at levere de services brugerne efterspørger. Derfor er vi også rykket ud med nye shop-integrationer til blandt andet OpenCart, Golden Planet, Magento, Prestashop, Scannet, Smartweb og Wannafind til regnskaberne Dinero, Billy og e-conomic.

Vi har også åbnet op for en hel serie nye muligheder for at koble POS-systemer sammen med webshop, regnskab og lager. Vi tilbyder endvidere i dag også flere lager- og logistik integrationer til bl.a. Postnord og Blue Water Shipping.

Året 2016 var også det år, hvor IEX Integration fik en spritny hjemmeside med separate undersider, som gør brugervenligheden og navigationen meget enklere. På den internationale bane er vi rullet ud med Visma eAccounting i både Norge og Sverige, og med Debitoor og Reviso udenfor Skandinavien.

Vi ser frem til at fortsætte fremdriften af ovenstående services for mere intelligent automation.

Fokuspunkter for 2017

IEX Integration har lagt sig i selen for at lægge hånd på en række forbedringer af IEX servicen i det nye år.
Her kan du se nogle af vores kommende fokuspunkter:

  • Udbygget log-område (som I har ventet på)
  • Yderligere overførsel optimering vha. opskalering af serverpark
  • Nye visninger i dashboard herunder mere detaljeret datavisning
  • Nye integrationer og kombinations muligheder
  • Samt mange andre spændende features

Så glæd dig til det nye år, hvor yderligere automation er i højsædet.

IEX holder lukket mellem jul og nytår 2016

Afslutningsvis vil vi nævne, at fra den 23. december 2016 til 2. januar 2017 holder IEX velfortjent julelukket. I denne periode er telefon og chat lukket, men du er velkommen til at sende support forespørgsler til [email protected] Dog vil supporten kun sporadisk besvare henvendelser i denne periode.

Skulle du have behov for akut hjælp, kan du ringe på: 32224344, så vil vores akut-support kigge på sagen ved førstkommende lejlighed. Såfremt du benytter den akutte hjælp, kan du blive pålagt betaling for supporten på timebasis (950 DKK ekskl. moms/time).

Med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår.
Team IEX Integration