COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Torsdag 22/10: Grundet ekstraordinær travlhed er vi forårsaget til at lukke telefonerne for at lette sagsbehandlingen. Har du spørgsmål eller brug for support, bedes du skrive ind på support@iex.dk.
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

Udfald hos DdD

Vi har i dag opdaget fejl på alle DdD integrationer på vores IEX3 platform. Fejlen er blevet rapporteret til DdD som er opmærksomme på udfaldet og er igang med at løse dette. Betydningen for dette gør at integrationerne ikke kan føre salg og varer (+lager) mellem webshop og DdD, da vi ikke kan kommunikere med kassen. Når det er løst hos DdD vil integrationerne autmatisk begynde at synkronisere over igen, og der skulle derfor ikke være nogen grund til gøre noget fra jeres synspunkt.

Vi skriver mere her i indlægget, så snart der er mere information. Næste status besked vil komme omkring kl 15.

Kl 15:29
Vi oplever flere af vores kunder kører fint igen, men monitorere stadig. Vi har ikke fået noget fra DdD omkring situationen endnu, og fortsætter med at teste i den forbindelse. Der kan stadig opleves fejl på integrationerne, men lige nu ser tingene ud til at køre nogenlunde.
Vi opdatere her så snart vi har noget mere konkret.

d. 6/8-2020
Kl 09:03
Vi har ikke oplevet fejl fra i går til nu, så vi antager at alting er fuldt funktionelt igen omkring DdD.
Vi har ikke fået noget svar fra DdD angående fejlende.