Udfald hos DdD

Vi har i dag opdaget fejl på alle DdD integrationer på vores IEX3 platform. Fejlen er blevet rapporteret til DdD som er opmærksomme på udfaldet og er igang med at løse dette. Betydningen for dette gør at integrationerne ikke kan føre salg og varer (+lager) mellem webshop og DdD, da vi ikke kan kommunikere med kassen. Når det er løst hos DdD vil integrationerne autmatisk begynde at synkronisere over igen, og der skulle derfor ikke være nogen grund til gøre noget fra jeres synspunkt.

Vi skriver mere her i indlægget, så snart der er mere information. Næste status besked vil komme omkring kl 15.

Kl 15:29
Vi oplever flere af vores kunder kører fint igen, men monitorere stadig. Vi har ikke fået noget fra DdD omkring situationen endnu, og fortsætter med at teste i den forbindelse. Der kan stadig opleves fejl på integrationerne, men lige nu ser tingene ud til at køre nogenlunde.
Vi opdatere her så snart vi har noget mere konkret.

d. 6/8-2020
Kl 09:03
Vi har ikke oplevet fejl fra i går til nu, så vi antager at alting er fuldt funktionelt igen omkring DdD.
Vi har ikke fået noget svar fra DdD angående fejlende.