COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Torsdag 22/10: Grundet ekstraordinær travlhed er vi forårsaget til at lukke telefonerne for at lette sagsbehandlingen. Har du spørgsmål eller brug for support, bedes du skrive ind på support@iex.dk.
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

28/9 Udfald hos DdD

Vi har over weekend opdaget fejl på alle DdD integrationer på vores IEX3 platform. Fejlen er blevet rapporteret til DdD som er opmærksomme på udfaldet og er igang med at løse dette. Betydningen for dette gør at integrationerne ikke kan føre salg og varer (+lager) mellem webshop og DdD, da vi ikke kan kommunikere med kassen. Når det er løst hos DdD vil integrationerne autmatisk begynde at synkronisere over igen, og der skulle derfor ikke være nogen grund til gøre noget fra jeres side.

Vi skriver mere her i indlægget, så snart der er mere information.

 

28/9: Alle DdD-integrationer er nu i drift igen.