COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Fra den 1/1-2021 gælder nye priser for IEX servicen. Læs mere her.
20/11: Grundet ekstraordinær travlhed er vores telefoner lukkede, så vi kan færdigbehandle åbne sager.
Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk.

22/10 – 2/11: Nedetid på DdD i forbindelse med deres skift af servere

Status d. 2/11 kl. 12:36:

Vi har nu været alle vores DdD-integrationer igennem og har genaktiveret alle.

Der er forsinkelse på overførslerne, grundet den store datamængde, som kommer ind i vores system.

Status d. 2/11 kl. 10:43:

DdD har været igang med server migrering og i denne periode har der været lukket for api, eller været ustabilitet.

DdD Integrationerne har derfor været slukket siden d. 24/10 kl 17:30 og frem hos IEX, for at sikre at data ikke bliver overført forkert.

Vi er i gang med at aktivere og starte DdD integrationerne op, men der kan forekomme ventetid på synkroniseringen, da systemet skal indhente alt data fra d. 24/10 og frem til nu 2/11.

Vi kan ikke se hvilken rækkefølge integrationerne bliver startet op i, og derfor kan der forekomme ventetid på DdD integrationerne, i forhold til hvornår man kan forvente at data er overført. Vi forventer normale behandlingstider igen senere på ugen. Hvis data ikke er overført, så henviser vi til at skrive til support@iex.dk. Herunder må i gerne informere om følgende:
– Hvilken integration drejer det sig om? (Firmanavn/CVR/integrationsnummer)
– Hvilken type problem er det? (ordre mangler, lager fejler, produkter bliver ikke overført, etc)
– Send varenummer, stregkode, styleid, stylenummer eller anden form for unik indikator. (det er ikke nok med et navn)
– Send ordrenummer for specifik ordre som mangler eventuelt. Hvis jeres integration ligger på vores nye platform (dvs du har login til app.iex.dk), så kan I også selv se i vores log, om varer eller lager er blevet overført.

Hvis vi fejlsøger og finder at fejlen er grundet DdD’s migrering vil vores supporttid være fakturabelagt.

Vi anbefaler at man væbner sig med lidt tålmodighed og ser om data ikke når at blive synkroniseret over indenfor de næste par dage.

Vi anbefaler også, at I løbende holder jer opdateret på DdD’s statusside, da der kan være andre fejl som kan være sket i denne periode som er uafhængig af api.

 

Status d. 26/10 kl. 12:53:
Det ser ud til at DdD’s service vindue stadig er kørende, så vi kan stadig ikke åbne op for DdD integrationerne. Vi afventer status fra DdD omkring situationen.

DdD integrationer har grundet DdD’s servicevindue altså ikke kørt siden lørdag d. 24. okt. kl. 17:30 og frem til nu d. 26. okt. Vores kunder frarådes at gå ind og aktivere integrationer selv, da dette kan medføre problemer på integrationen formegentlig.

Status d. 22/10 kl. 14:00:

Fra eftermiddagen lørdag d. 24/10 til mandag d. 26/10, lukker vi samtlige DdD-integrationer i forbindelse med planlagt server-skifte hos DdD.

Al data, der skulle være overført i perioden vil automatisk vil blive afviklet fra på mandag, når forbindelserne aktiveres igen. Det forventes dog, at der vil opstå ekstra leveringstid på overførslen, grundet kødannelse i dataafviklingen.

I løbet af søndagen vil vi vurdere, hvorvidt det er muligt at genaktivere integrationerne tidligere end planlagt.

Henvendelser og spørgsmål vedr. server-skiftet henvises til DdD. Du kan følge status på denne side:
https://dddretail.dk/updates/