16/10:
Problemet er nu løst.
____
16/10:
Har du en WooCommerce-integration på IEX version 3 (dvs. du logger ind på app.iex.dk for at administrere), kan din integration i dag d. 16/10 have mistet forbindelsen.
Grundet uforudsete ændringer på servere hos 3. parts-udbyder havde vi d. 15/10 driftsproblemer på IEX v3. Dette har påvirket mange WooCommerce-integrationer, idet de webhooks, der bruges der til overførsel, automatisk deaktiverer sig selv i webshoppen, hvis der ikke er forbindelse i modtager-enden.
Vi arbejder på at genaktivere samtlige berørte integrationer.
Er du berørt, og har du brug for en løsning lige nu og her, kan du selv gå ind og genaktivere dine webhooks i webshoppen.
Dette gør du ved at logge ind i din webshop og gå til: WooCommerce -> Indstillinger -> Avanceret -> Webhooks
Her kan du se, om dine IEX webhooks er Aktive eller Deaktiverede.
Er de deaktivere, skal du trykke Rediger:
Hvorefter du kommer til følgende vindue. Her sættes Status til Aktiv, og derefter trykker du Gem webhook.
Gør dette på samtlige webhooks, der bruges af IEX i din shop.
Når dette er gjort, kan du trykke opdater på ordrer, der evt. ikke er blevet overført, for at få dem overført.