COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Torsdag 22/10: Grundet ekstraordinær travlhed er vi forårsaget til at lukke telefonerne for at lette sagsbehandlingen. Har du spørgsmål eller brug for support, bedes du skrive ind på support@iex.dk.
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

16/10-20: Deaktiverede webhooks på WooCommerce (IEX v3)

16/10:
Problemet er nu løst.
____
16/10:
Har du en WooCommerce-integration på IEX version 3 (dvs. du logger ind på app.iex.dk for at administrere), kan din integration i dag d. 16/10 have mistet forbindelsen.

Grundet uforudsete ændringer på servere hos 3. parts-udbyder havde vi d. 15/10 driftsproblemer på IEX v3. Dette har påvirket mange WooCommerce-integrationer, idet de webhooks, der bruges der til overførsel, automatisk deaktiverer sig selv i webshoppen, hvis der ikke er forbindelse i modtager-enden.

Vi arbejder på at genaktivere samtlige berørte integrationer.

Er du berørt, og har du brug for en løsning lige nu og her, kan du selv gå ind og genaktivere dine webhooks i webshoppen.

Dette gør du ved at logge ind i din webshop og gå til: WooCommerce -> Indstillinger -> Avanceret -> Webhooks

Her kan du se, om dine IEX webhooks er Aktive eller Deaktiverede.

Er de deaktivere, skal du trykke Rediger:

Hvorefter du kommer til følgende vindue. Her sættes Status til Aktiv, og derefter trykker du Gem webhook.

 

Gør dette på samtlige webhooks, der bruges af IEX i din shop.

Når dette er gjort, kan du trykke opdater på ordrer, der evt. ikke er blevet overført, for at få dem overført.