15/6 udfald på webhooks – WooCommerce, Magento, e-conomic

Vi har d. 15/6 fra kl. 14 til start aften oplevet fejl på flere systemer, der overfører med webhooks på IEX version 2, grundet ekstraordinært store peak-perioder fra en samarbejdspartner. Det har i nogle tilfælde berørt overførslen af ordrer, produkter og lagerstatus i perioden. I de fleste andre tilfælde har integrationen været uberørt.

– Din integration kan være berørt, hvis du bruger IEX version 2 (dvs. login via my.iex.dk) og integrerer til enten WooCommerce, Magento eller Visma e-conomic (kun ved brug af lagermodulet i e-conomic).

– Hvis din integration er berørt vil du opleve manglende overførsel af ordrer, produkter eller lagerantal fra e-conomics lagermodul.


Ved fejl på overførsel af ordrer eller produkter:
Mangler du at få overført ordrer eller produkter kan du overføre dem ved at opdatere ordren.

Dette gøres på følgende vis:

WooCommerce: Gå ind på manglende ordrer og tryk ‘Opdatér’
Magento: Gå ind på manglende ordrer og sæt et mellemrum i kommentarfeltet og tryk gem.

Ved fejl på overførsel af lagerantal fra e-conomic:

16/6: Lagerwebhooks har i e-conomic ikke kørt før ca. kl. 10-11 i dag. Der er fortsat forstyrrelser i afvikling af webhooks hos e-conomic. Dette forventes løst i løbet af dagen, og lagerændringer vil automatisk blive overført.

Driftsstatus hos e-conomic kan følges her.

Hvis ovenstående ikke løser problemet, så kontakt IEX på support@iex.dk eller via chatten nederst til højre.