22/10 – 2/11: Nedetid på DdD i forbindelse med deres skift af servere
Status d. 2/11 kl. 12:36: Vi har nu været alle vores DdD-integrationer igennem og har genaktiveret alle. Der er forsinkelse på overførslerne, grundet den store
Status d. 2/11 kl. 12:36: Vi har nu været alle vores DdD-integrationer igennem og har genaktiveret alle. Der er forsinkelse på overførslerne, grundet den store
Visma e-conomic har haft problemer med “bookInvoice”-endpointet d. 19/10 og 20/10. Det betyder, at vi har flere kunder, hvor ordrerne ikke er automatisk bogført, men
16/10: Problemet er nu løst. ____ 16/10: Har du en WooCommerce-integration på IEX version 3 (dvs. du logger ind på app.iex.dk for at administrere), kan
Vi har over weekend opdaget fejl på alle DdD integrationer på vores IEX3 platform. Fejlen er blevet rapporteret til DdD som er opmærksomme på udfaldet
Vi har i dag opdaget fejl på alle DdD integrationer på vores IEX3 platform. Fejlen er blevet rapporteret til DdD som er opmærksomme på udfaldet
Vi har d. 15/6 fra kl. 14 til start aften oplevet fejl på flere systemer, der overfører med webhooks på IEX version 2, grundet ekstraordinært