• Dansk
  • English
COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Torsdag 22/10: Grundet ekstraordinær travlhed er vi forårsaget til at lukke telefonerne for at lette sagsbehandlingen. Har du spørgsmål eller brug for support, bedes du skrive ind på support@iex.dk.
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

We Automate Your Business

Integrer Beierholm BeJour til webshop

Pris fra DKK 229 pr. måned

Automatisk overførsel af webshopsalg til dit Beierholm Bejour-regnskab

IEX letter din hverdag i arbejdet med dit webshop og Bejour-regnskab. Integrationen fra IEX overfører automatisk dine webshop-ordrer til Bejour, hvor der oprettes en faktura. Dine produkter og kunder bliver også automatisk synkroniseret og oprettet.

Med IEX kan du også holde din lagerbeholdning i sync, da lagerantal og lagertræk kan overføres imellem webshoppen og regnskabet.

Integrationen tilbyder stærke værktøjer til at indstille overførslen, så du kan få en tilpasset en integration, der matcher din virksomheds behov. Derfor får du mest muligt ud af Beierholms Business Central / Navision-løsning med en integration fra IEX.

544216954+914356984+

Forbind din webshop med Bejour

  • Sikker og effektiv integration via SmartAPI
  • Avancerede indstillings-muligheder
  • Fuld log over overførsler
  • Et abonnement der matcher dit behov
  • Brug mindre tid på økonomisk administration

Få styr på dit salg og lager i webshop

Med IEX integrationen får du en komplet løsning, der sammenkobler regnskabsystem og webshop.

Fordele med en BeJour integration fra IEX

Med IEX får du en fleksibel og avanceret integrationsløsning til BeJour

  • Officiel Beierholm BeJour partner

    IEX og Beierholm er officielle partnere – så er du sikker på at have en integration, der overfører dine data perfekt.
  • Fleksibilitet til din virksomhed

    Integrationen kan opsættes, så den passer perfekt til de behov, din virksomhed har for dataoverførsel.
  • Fantastisk kundeservice

    Når du har brug for hjælp er vi klar. Kontakt os på chat, telefon eller mail.
  • Brugervenligt IEX dashboard

    I IEX dashboard’et kan du løbende følge dine overførsler og få værdifuld indsigt i dine dataoverførsler.
  • Komplet løsning

    Med IEX integrationen får du en komplet løsning, der sammenkobler regnskabsystem og webshop.
  • Skalérbar løsning

    Din integration er fuldt skalérbar og følger med, som din virksomhed vokser.

Flows til Beierholm Bejour

Flows beskriver de grundlæggende forbindelser, der skal være mellem din webshop og Bejour. Se under priser, hvilket abonnementstrin der er påkrævet for de enkelte flows.

Flow 1

Webshop er master for varer

Læs mere

Flow 1: Shop (varestyrende) til BeJour

I dette setup er shoppen Master for varer, ordrer og kunder. Flowet ser således ud:

Varer oprettes/redigeres i shoppen og varedata videresendes automatisk til BeJour
Kunder/Ordrer oprettes/redigeres i shoppen og videresendes automatisk til BeJour
Lagerstyring indgår ikke i dette flow

Flow 2

Webshop er master for varer. BeJour er master for lager

Læs mere

Flow 2: BeJour (lagerstyrende) til shop (varestyrende)

I dette setup er shoppen Master for varer, ordrer og kunder. BeJour er Master for lager. Flowet ser således ud:

Varer oprettes/redigeres i shoppen og varedata videresendes automatisk til BeJour
Ordrer oprettes/redigeres i shoppen og varedata videresendes automatisk til BeJour
Lagerstyring holdes ajour fra BeJour til shop

Flow 3

BeJour er master for varer og lager

Læs mere

Flow 3: BeJour (lagerstyrende + varestyrende) til shop

I dette setup er shoppen Master for ordrer og kunder. BeJour er Master for varer og lager. Flowet ser således ud:

Varer oprettes/redigeres i BeJour og varedata videresendes automatisk til shoppen
Ordrer oprettes/redigeres i shoppen og varedata videresendes automatisk til BeJour
Lagerstyring holdes ajour fra BeJour til shop

Priser på BeJour-integration

Basic

200 ordrer/måned
DKK 229
/måned
  • Kan opsættes til Flow 1
  • Support via mail

Standard

500 ordrer/måned
DKK 299
/måned
  • Kan opsættes til Flow 1 og 2
  • Support via mail og chat
  • Til iværksætteren

Premium

1500 ordrer/måned
DKK 449
/måned
  • Kan opsættes til Flow 1, 2 og 3
  • Support via mail, chat og telefon
  • Masser af ordrer inkluderet
  • Til vækstvirksomheder

Enterprise

3000 ordrer/måned
DKK 649
/måned
  • Kan opsættes til Flow 1, 2 og 3
  • Support via mail, chat og telefon
  • Masser af ordrer inkluderet
  • Ideel til store forretninger
Info om overskridelse af abonnement og tilkøbsordrer

Overskridelse af abonnement og tilkøbsordrer

Når du nærmer dig loftet for antal ordreoverførsler på dit abonnement, vil du få en mail om, at du snart overskrider. Du kan enten vælge at opgradere dit abonnement, eller købe tilkøbsordrer. Tilkøbsordrer er fordelagtige for dig, hvis du kun overstiger abonnement i perioder, f.eks. ved julehandlen.

Du kan gemme dine tilkøbsordrer, da de ikke nulstilles på månedsbasis.

Priser på tilkøbsordrer - Købes via dashboard
50 tilkøbsordrer - DKK 75
100 tilkøbsordrer - DKK 125
250 tilkøbsordrer - DKK 225
500 tilkøbsordrer - DKK 345
750 tilkøbsordrer - DKK 475
1000 tilkøbsordrer - DKK 575

Dine overførsler lukkes ikke automatisk ved overskridelse af antal ordreoverførsler i abonnement.
Ved overskridelse, vil du modtage en henvendelse på, om du vil opgradere dit abonnement eller købe ekstra ordrer. Se handelsbetingelser for uddybelse af vilkår.

Dette produkt leveres på IEX v3-platformen.

Oprettelse af integration: DKK 5.000

Oprettelse foretages af IEX. Efter bestilling modtager du snarest en mail fra vores teknikere for at aftale opsætning.

DanDomain

Vejledende leveringstid: 1-2 uger

WooCommerce

Vejledende leveringstid: 1-2 uger

Shopify

Vejledende leveringstid: 1-2 uger

PrestaShop

Vejledende leveringstid: 2-4 uger

Wannafind

Vejledende leveringstid: 1-2 uger

Magento 2

Vejledende leveringstid: 2-4 uger

Bestil nu




Bemærk leveringstid er vejledende. Ved henvendelse melder vi tilbage med et estimat på leveringstiden.

Ved bestilling fremsendes faktura på 50% af oprettelsesprisen.


Alle priser er ekskl. moms. Der tages forbehold for evt. setups, der ikke kan understøttes.

 handelsbetingelserne for IEX integration




Bemærk leveringstid er vejledende. Ved henvendelse melder vi tilbage med et estimat på leveringstiden.

Ved bestilling fremsendes faktura på 50% af oprettelsesprisen.

Al fakturering foregår via ScanPOS.

Ekstra butikker kan tilføjes til integrationen for DKK 149 pr. md.

Alle priser er ekskl. moms. Der tages forbehold for evt. setups, der ikke kan understøttes.

 handelsbetingelserne for IEX integration

  • Dansk
  • English