• Dansk
  • English
COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Bogholderiet er ferielukket i uge 30-31. Henvendelser modtages på billing@iex.dk
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

Mød de nye IEX medarbejdere!

Med version 3 af IEX platformen tilbyder vi en højere grad af automatisering og effektivisering end nogensinde før.

Den stigende efterspørgsel af vores service til automatiseringer blev forstærket af Corona-nedlukningen. Her tog vi mange hasteopgaver ind, hvor især butiksejere med kassesystemer ønskede hurtige opsætninger af integration til import af varer i webshoppen. Dette har betydet et stort tryk på vores support og generelt på udviklingen af vores platform.

Vores service bygger på god support, hvor der står medarbejdere klar til at hjælpe dig, når der er brug for det. Vores support tjener forskellige funktioner, hvor den primære forpligtelse er supportering i brug af vores integrationsplatform. Dertil er det supporten, der varetager konfiguration af integrationer, samt vurdering og konfiguration af diverse tilpasninger, der skal hjælpe væres kunder i mål med deres ønskede workflow. Supportens arbejde kræver et stort systemkendskab indenfor alle de webshops, regnskaber, abonnements-, lager- og kassesystemer, vi integrerer til.

Vi er derfor glade for at have fundet nogle nye kvalificerede medarbejdere, der skal hjælpe med at varetage opgaver indenfor de fokusområder, der skal give vores kunder en god oplevelse med integrationen.

I supporten har vi ansat Tine Pedersen, der medbringer en stor baggrund indenfor fejlrettelse. supportering og nyudvikling af it-løsninger til sundhedsvæsenet. Dertil har hun et godt kendskab til flere af de regnskabssystemer, vi integrerer til, samt en flair for at arbejde med webshops. Tine kommer til at varetage 1. line support, samt konfiguration af nye integrationer.

Christian Bangslund er en gammel kending på kontoret, da han i flere år har arbejdet som udvikler i vores søstervirksomhed, Mediastyle. Christian er en hardcore alt-mulig-mand indenfor udvikling af webapplikationer. I IEX kommer han indledningsvist til at varetage udvikling af frontend-opgaver, der skal optimere brugervenligheden med platformen, samt varetage konfigurationer.

Med de ekstra kræfter arbejder vi på at nedbringe svartider og være oprustet til at kunne varetage det stigende antal kunder. Vi har spændende nye funktionaliteter og systemer på vej til efteråret, som vi glæder os til at løfte sløret for.

Til alle jer kunder, der har holdt ud, når vi i perioder har haft lange svartider, siger vi tak for tålmodigheden! 

  • Dansk
  • English