• Dansk
  • English
COVID-19: Vi modtager lige nu ekstraordinært mange henvendelser grundet de mange ændringer i butikker og webshops, som karantænen medfører.

Der vil derfor forekomme længere svartider på supporten, men vi arbejder på højtryk for at besvare alle så hurtigt som muligt.
På forhånd tak for din tålmodighed.
Mandag 15/6: Der er opstået udfald på webhooks til WooCommerce, Magento og e-conomic på IEX version 2. Se driftsstatus her
Påskeferie: Support telefonen holder lukket i perioden 6.-8. april. Har du brug for support, kan du skrive til support@iex.dk. Der kan forekomme længere svar-tider grundet ferieafholdelse. Bemærk at vores salgstelefon ikke kan tage mod support, hvorefter du bedes sende en mail. Er dit behov akut, kan du trykke 1 for Salg og vi vil forsøge at hjælpe dig bedst muligt. Denne service kan være fakturabelagt.
Har du brug for at tale med vores Salgsafdeling kan du trykke 1.
IEX holder helt ferie-lukket i påskedagene 9-13. april. IEX ønsker dig og din familie en rigtig god påske :)

Hvordan IEX har klaret Corona-tiden & nye IEX medarbejdere

Nedlukningen og hjemmearbejde

Da Danmark i marts 2020 lukkede ned grundet Corona var vi hos IEX selvfølgelig meget bekymrede for den kommende tid. Hvad skulle det betyde for kunderne, kollegaerne og ikke mindst økonomien?
Hos IEX lavede vi en lynhurtig omstilling til hjemmearbejde, og det viste sig at vi var rigtig dygtige til at arbejde under disse vilkår. Det har faktisk betydet en forbedring af kommunikationen i de teams vi arbejder i og som helhed. Udover vores faste morgenmøde kom der også et ekstra eftermiddags briefingsmøde ind, så alle kunne være med på dagens gang. Vores team-møder fungerede perfekt via kommunikationssystem Slack og dets opkaldsfunktion.

Kundemæssigt har vi haft lidt den omvendte corona situation. Vi har mærket en stigende efterspørgsel efter integration grundet at hovedsageligt butikkerne har fokuseret benhårdt på online-delen af forretningen for at kunne klare sig gennem krisen. Så på den måde har IEX haft ekstra travlt med at hjælpe kunderne med integration til POS-systemer for at få deres webshops hurtigere i luften.

Fase 2

Da Danmark stille roligt begyndte at åbne igen overvejede vi med stor forsigtighed hvordan vores genåbning skulle foregå. Var det sundhedsmæssigt forsvarligt at møde ind igen? Derfor lavede vi en udførlig genåbningsplan og tog alle de hensyn der skulle tages for at kunne færdes forsvarligt på kontoret igen med to meters afstand, håndsprit og fælles retningslinier for vores sundhed og smitterisiko.

Selvom mange kollegaer også var glade for at kunne arbejde hjemmefra og dermed få lidt luft i hverdagen, var der også et stort ønske om at møde fælles ind igen. Det betyder virkelig meget for sundheden og velværen at have sine kollegaer omkring sig kan vi konstatere. Så der var glædeligt gensyn og også lidt lettere forbløffelse over at se andre mennesker igen.

Nye medarbejdere

Tilbage i marts holdt vi flere ansættelsessamtaler til vores nye support stilling. Valget faldt på en kandidat som havde de rette kompetencer for at kunne tiltræde. Grundet COVID-19 krisen måtte vi desværre udskyde ansættelsen med 2 måneder. Det er med stor begejstring af vi nu kan meddele at vores nye kollega er tiltrådt som supporter pr. 1. juni. Vi ser meget frem til samarbejdet og oplæringen er allerede godt i gang..

Dernæst har vi netop ansat yderligere en udvikler mere med fokus på teknisk support og programmering og det vi kalder 2. line. Vores nye kollega starter 1. juli og således kan IEX tilbyde endnu mere power på udviklings fronten og nye, lækre features til IEX servicen. Det glæder vi os meget til.

  • Dansk
  • English