IEX supporten er lukket torsdag den 25. og fredag den 26. maj - vi er tilbage mandag den 29. maj. Du kan altid skrive til [email protected].

Helpdesk

Her finder du svar på dine spørgsmål om integration

Ring - (+45) 3222 4344

Giv os et kald og vi er klar med svar til dig.

Se guides og FAQ

Trin for trin guides og svar på de fleste spørgsmål.

Send en support ticket

Send os dit spørgsmål, og vi kan give præcist svar tilbage.

Er support inkluderet?

Ja, du har adgang til support af din IEX integration. Så er du sikker på at få den opsætning og vejledning, du skal bruge.

Hvordan starter jeg mit IEX abonnement?

Når din demo slutter, skal du bare gå til dit IEX dashboard og vælge et abonnement, som passer til din virksomhed.

Hvor hurtig er integrationen?

Shop integrationer kører i real-time, så data overføres normalt inden for sekunder (DanDomain hvert. 5. minut).

Kan jeg få overført bagudrettede ordrer til mit regnskab?

Flere af vores kunder ønsker en bagudrettet overførsel af ordrer til deres regnskabssystem, hvilket ikke er noget problem, der er dog følgende forbehold forbundet med en sådan overførelse:

En ordrer kan fejle pga. af f.eks.:

    • Manglende produkter i regnskabet.
    • Manglende varenummer på ordrelinje.
    • Manglende kundeinformationer, her under f.eks. telefonnummer, navn.

IEX kan på forhånd ikke garantere et tidsforbrug for bagudrettet overførsel, men kan normalvis løses indenfor 1 times programmering á 950 kr. ekskl. moms. IEX vil fremsende liste med eventuelle fejl-ordrer. Ønskes yderligere udredning vil dette foregå på timebasis.

IEX integration har størst know-how på markedet,
med over 75.000 ordrer som sendes via IEX hver måned

Ved at benytte siden accepterer du samtidig brug af cookies. Mere info

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk